AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hei! Sitter her med en litt vond følelse i kroppen og lurer på om jeg er på jordet.. For noen måneder siden matchet jeg med en fyr på tinder og vi fikk med en gang en sykt bra tone. Snakket masse og ble virkelig kjent via mobilen, som vi begge snakket om var merkelig og uvant. Men,jeg hintet et par ganger om en date og han virket ikke keen. Tenkte ikke så mye mer over det, men vi holdt en morsom tone og snakket mye sammen. For to uker siden møttes vi ute og jeg ble med han hjem. Hadd ikke sex, men sov sammen og kjemien var like bra irl. Jeg dro på ferie dagen etter og vi har snakket mye sammen. Han har vært flørtete og jeg har fått inntrykk av at han ville møte meg når jeg var hjemme. Men så svarte han ikke plutselig, og i forriggårs så jeg han la ut bilde av seg og tydeligvis den nye dama på insta. Ble faktisk litt lei meg og følte meg dum som fikk forhåpneinger. Var jeg skikkelig naiv og teit her? Anonymkode: 2bacb...a96
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Var det han som ikke ville ha sex med deg? Hvis ikke så er det jo en litt kjip fyr for da vil jeg si at han både lurte deg og prøvde å være utro med hun nye kjæresten. Nekter å tro at de ikke var eksklusive når han to uker etterpå legger ut bilde av han og henne sammen på instagram. Anonymkode: a908d...c4e
exictence Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Du har da i hvert fall ikke noen grunn til å føle deg dum. Det har han derimot god grunn til. Det var han som oppførte seg dumt og/eller sjofelt. Hadde han dame fra før, visste ikke du det og han lot være å fortelle det. For en tosk. Om han plutselig traff en annen og kontakten med deg opphørte bare plutselig, og heller ikke svarte deg, da er jo han virkelig en usympatisk fyr. Han som er dum. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Setter stor pris på søte svar. Takk! Jeg ville ikke ha sex med han.. Er så mange drittsekker der ute! Anonymkode: 2bacb...a96
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Han har nok "holdt" på med flere samtidig, så han har datet hun andre parallellt med at han har hatt kontakten med deg. Anonymkode: 3a59a...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå