Gå til innhold

gjøre buksene kule!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har en haug med olabukser som jeg begynner å bli lei, de fleste er mørke blå alle sammen.. har ikke råd til å kjøpe ny men tenkte kanskje det var noe simpelt jeg kunne gjøre selv slik at de ble kule??? den ene har faktisk et bittelite hull bak i rumpa.. under lomma!

men kan de blekes, i så fall hvordan og hvor er kult?eller andre ideer.. billigst gjerne gratis mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

inspitert av en bukse madonna hadde i en musikkvideo for noen år siden.

det var festet "ringer" av olastoff i forskjellige nyanser.litt oppå hverandre.vet du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag flere hull i den buksa som har et lite hull fra før av.

Gjør buksa slitt ved å kni den hard mot f.eks en stein.

JEg ville tro at det skulle gå bra å bleke buksa i litt klorin, bare pass på at den ikke ligger for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde en del restestoff da jeg gjorde d. det går sikkert an å kjøpe noen småbiter m stoff i en sybutikk. men buksa ble sinnsykt kul! lappene sydde jeg på forsien av buksa,lårene og ned.

hvis du skal bleke buksa så ha masse vann m littebitt klorin i, bedre med litt for lite lysning enn altfor mye først. kast den i maskinen når den ser bra ut og vask med en gang.

jeg brukte ufortynnet klor en gang, det ble helt lyst (ikke fint).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

du kan også bruke grovt sandpapir/rasp for å lade små søte hull, men sy sikksakk rundt så det ikke går opp masse..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...