Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 har en haug med olabukser som jeg begynner å bli lei, de fleste er mørke blå alle sammen.. har ikke råd til å kjøpe ny men tenkte kanskje det var noe simpelt jeg kunne gjøre selv slik at de ble kule??? den ene har faktisk et bittelite hull bak i rumpa.. under lomma! men kan de blekes, i så fall hvordan og hvor er kult?eller andre ideer.. billigst gjerne gratis mulig!
Gjest miau Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 inspitert av en bukse madonna hadde i en musikkvideo for noen år siden. det var festet "ringer" av olastoff i forskjellige nyanser.litt oppå hverandre.vet du hva jeg mener?
leslie Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 neeei?? må jeg klippe fra andre bukser da?
-Fisken- Skrevet 6. november 2004 #4 Skrevet 6. november 2004 Lag flere hull i den buksa som har et lite hull fra før av. Gjør buksa slitt ved å kni den hard mot f.eks en stein. JEg ville tro at det skulle gå bra å bleke buksa i litt klorin, bare pass på at den ikke ligger for lenge.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #5 Skrevet 6. november 2004 Jeg hadde en del restestoff da jeg gjorde d. det går sikkert an å kjøpe noen småbiter m stoff i en sybutikk. men buksa ble sinnsykt kul! lappene sydde jeg på forsien av buksa,lårene og ned. hvis du skal bleke buksa så ha masse vann m littebitt klorin i, bedre med litt for lite lysning enn altfor mye først. kast den i maskinen når den ser bra ut og vask med en gang. jeg brukte ufortynnet klor en gang, det ble helt lyst (ikke fint).
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #6 Skrevet 6. november 2004 du kan også bruke grovt sandpapir/rasp for å lade små søte hull, men sy sikksakk rundt så det ikke går opp masse.. Lykke til!
Gjest miau Skrevet 6. november 2004 #7 Skrevet 6. november 2004 det var jeg som skrev de to siste, men glemte å logge meg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå