AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Har du vært i Polen? Anbefalles det å bo i Gdansk å reise til Sopot eller omvendt? (Sommerferie så klart). Er 2 uker for lenge å være her på ferie med shopping, massasje, avslapping, sightsing og litt festing? Anonymkode: d9321...2f3
Cuntzilla Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Spørs jo hva du liker det. Hvis du liker strand, så ville jeg bodd i Sopot og lagt meg på et strandhotell =) Styrete å drive med taxi eller trikker når man skal til stranda. Og så kan du heller stikke inn til Gdansk for å gå i de koselige gatene. Gdansk er litt finere i min mening, men nærhet til stranda hadde lett trumfet det om jeg skulle vært der 2 uker. Som jeg synes er litt lenge, men igjen, så lenge det er strandferie så har man alltid noe å finne på =) Men å gå rundt i Gdansks gater i 2 uker og fått en pedikyr iblant hadde blitt altfor mye. Har noen anbefalinger om du trenger
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Tar gjerne imot noen anbefallinger siden jeg aldri har vært der Vi er intr i minimum 4 dager der. Anonymkode: d9321...2f3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Jeg likte Sopot mer enn Gdansk, egentlig. En langhelg i Gdansk er mer enn nok. To uker høres egentlig veldig lenge ut, så anbefaler da å bo i Sopot hvor man har nærhet til stranden feks. Man kan eventuelt sykle til Gdansk (noe vi gjorde) eller ta toget. Alt handler jo om smak og behag da Men skulle jeg ha dratt ned dit på nytt, så hadde jeg uten tvil bodd i Sopot igjen, på et strandhotell Anonymkode: eece1...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå