Gå til innhold

Bo i Gdansk å reise til Sopot eller omvendt? (Ferie så klart)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært i Polen?
Anbefalles det å bo i Gdansk å reise til Sopot eller omvendt? (Sommerferie så klart).
Er 2 uker for lenge å være her på ferie med shopping, massasje, avslapping, sightsing og litt festing?

Anonymkode: d9321...2f3

Skrevet

Spørs jo hva du liker det.

Hvis du liker strand, så ville jeg bodd i Sopot og lagt meg på et strandhotell =) Styrete å drive med taxi eller trikker når man skal til stranda. Og så kan du heller stikke inn til Gdansk for å gå i de koselige gatene. Gdansk er litt finere i min mening, men nærhet til stranda hadde lett trumfet det om jeg skulle vært der 2 uker. Som jeg synes er litt lenge, men igjen, så lenge det er strandferie så har man alltid noe å finne på =) Men å gå rundt i Gdansks gater i 2 uker og fått en pedikyr iblant hadde blitt altfor mye.

Har noen anbefalinger om du trenger :)

AnonymBruker
Skrevet

Tar gjerne imot noen anbefallinger siden jeg aldri har vært der :)
Vi er intr i minimum 4 dager der.

Anonymkode: d9321...2f3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Sopot mer enn Gdansk, egentlig. En langhelg i Gdansk er mer enn nok. To uker høres egentlig veldig lenge ut, så anbefaler da å bo i Sopot hvor man har nærhet til stranden feks. Man kan eventuelt sykle til Gdansk (noe vi gjorde) eller ta toget.

Alt handler jo om smak og behag da :) Men skulle jeg ha dratt ned dit på nytt, så hadde jeg uten tvil bodd i Sopot igjen, på et strandhotell :) 

Anonymkode: eece1...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...