AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hei! Jeg reiser til syden snart, og jeg vet at man ikke burde bruke foundation på stranden osv. Men jeg hater huden min, litt kviser men mest arr. Er virkelig ikke komfortabel med å vise meg sånn her, og jeg sliter ikke med selvtilliten til vanlig når huden er bedre og jeg bruker foundation. Så jeg trenger så sårt hjelp til en foundation som tåler litt sol og svette, likevel ikke renner av og samtidig dekker bra og føles lett ut? Hadde vært til stor hjelp! Anonymkode: 383d5...87b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Bruker også "alltid" foundation og har brukt fra både Guerlain Parure Extreme og MAC Pro Longwear på stranda og på fjelltur uten problemer. Nå skal det sies at den forringes noe uansett etter en dag med svett ansikt - men JEG er i alle fall fornøyd med disse og de passer godt til min hud. Hvis du har en foundation du allerede er fornøyd med så spør om den kanskje finnes i en "ekstremvariasjon" Anonymkode: 58af6...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå