AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Jeg er en jente på 25 år som er mye ensom. Jeg har samboer, men savner venninner og andre å snakke med. Jeg har noen, men føler jeg ofte blir "glemt", noe som sårer veldig selvom jeg ikke er sikker på at det er med vilje. Har nylig flyttet, og føler at jeg må ta i et tak, før jeg gror inn i samme ensomme tilværelse her. Jeg er sjenert men likevel veldig glad i å være sosial. Har en sosial jobb, men vi er få ansatte og ingen på min alder. Er dårlig på å ta kontakt, og vet dessuten ikke hvordan jeg kan innlede en samtale med noen jeg ikke kjenner. Noen som har tips? Hvor er gode arenaer å ta kontakt? Anonymkode: 17d48...1b5 1
Dricka Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Meld deg inn i jentegruppa på facebook asap! De planlegger treff for jenter i samme situasjon som deg
tussi84 Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Vil ikke anbefale slike grupper når man er så sjenert. Slike arrangementer krever gjerne at man er en utadvendt person som gir mye av seg selv noe som ikke er så lett for sjenerte personer. Det kan funke for noen men foreløpig for sjenerte meg har det ikke fungert.. men ts hva med å prøve deg ut feks ved å melde deg på kurs i noe? Feks matlagingskurs, dans, språk eller noe annet? Kanskje du kan møte noen der..
Dricka Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Hun sier hun er sjenert.. Men ikke så sjenert.. sorry at jeg henger meg opp i det. Men selvom det ikke fungerer for deg så kanskje det gjør det for hun. Der er det flere i samme båt. Og jeg kjenner flere av de jentene som skal møtes der og de er forskjellige alle sammen. Var bare et forslag. Jeg vet det ikke er enkelt å få seg nye venner, så jeg er veldig glad for at jeg har de vennene jeg har og som jeg har hatt i mange år. Jeg vet mange blir godt kjent igjennom trening og sånne ting Masse lykke-lykke til med å finne deg nye venner
Ralu Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Kjenner meg veldig igjen. Jeg har bodd samme plass alltid, men når mine venninner valgte å studere videre etter videregående begynte jeg å jobbe. Det har gjort at vi har vokst litt fra hverandre. Det er ikke helt det samme. Jeg har en samboer og to søstre som jeg finner på mye med, men det hadde vært kjekt med nye venninner. 10 timer siden, drop-dead skrev: Hun sier hun er sjenert.. Men ikke så sjenert.. sorry at jeg henger meg opp i det. Men selvom det ikke fungerer for deg så kanskje det gjør det for hun. Der er det flere i samme båt. Og jeg kjenner flere av de jentene som skal møtes der og de er forskjellige alle sammen. Var bare et forslag. Jeg vet det ikke er enkelt å få seg nye venner, så jeg er veldig glad for at jeg har de vennene jeg har og som jeg har hatt i mange år. Jeg vet mange blir godt kjent igjennom trening og sånne ting Masse lykke-lykke til med å finne deg nye venner Heter gruppen jentegruppa? 😊
Dricka Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 5 timer siden, Ralu skrev: Kjenner meg veldig igjen. Jeg har bodd samme plass alltid, men når mine venninner valgte å studere videre etter videregående begynte jeg å jobbe. Det har gjort at vi har vokst litt fra hverandre. Det er ikke helt det samme. Jeg har en samboer og to søstre som jeg finner på mye med, men det hadde vært kjekt med nye venninner. Heter gruppen jentegruppa? 😊 Ja, den heter bare jentegruppa 😊
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 25 år som er mye ensom. Jeg har samboer, men savner venninner og andre å snakke med. Jeg har noen, men føler jeg ofte blir "glemt", noe som sårer veldig selvom jeg ikke er sikker på at det er med vilje. Har nylig flyttet, og føler at jeg må ta i et tak, før jeg gror inn i samme ensomme tilværelse her. Jeg er sjenert men likevel veldig glad i å være sosial. Har en sosial jobb, men vi er få ansatte og ingen på min alder. Er dårlig på å ta kontakt, og vet dessuten ikke hvordan jeg kan innlede en samtale med noen jeg ikke kjenner. Noen som har tips? Hvor er gode arenaer å ta kontakt? Anonymkode: 17d48...1b5 Samme situasjon her. Er 29. Jobber med saken, men det er ikke så lett. Anonymkode: abefb...70b
Ralu Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 2 timer siden, drop-dead skrev: Ja, den heter bare jentegruppa 😊 Hvis den gruppen jeg fant er rett, så virket det som en gruppe for voksne damer over 50 år. Men ser det er flere grupper, men ikke så mange medlem. Er en gruppe som heter venninner<3, men det virker ikke som folk tørr å ta kontakt der.
Dricka Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 (endret) 1 time siden, Ralu skrev: Hvis den gruppen jeg fant er rett, så virket det som en gruppe for voksne damer over 50 år. Men ser det er flere grupper, men ikke så mange medlem. Er en gruppe som heter venninner<3, men det virker ikke som folk tørr å ta kontakt der. Nei, er ingen av dem. Skal se om jeg finner en link! https://www.facebook.com/groups/171745999684902/?fref=ts Endret 4. juli 2016 av drop-dead
Gjest noe tilfeldig Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Det høres sikkert enklere ut enn hva det er, men tror du må bli flinkere til å by på degselv. Du har garantert mange fine egenskaper å by på. Vær åpen og ærlig og by pårei sjøl og folk med samme interesser vil tiltrekkes av deg. Er selv over 30 og har lært at jo mer "smalltalk" jeg kutter og heller går rett over i "bigtalk" er en stor vinner. De som er uenig liker meg kanskje ikke så godt og synes jeg er merkelig men de som har samme verdier og synspunkt blir lett "hekta" på kroken. Har pr dags dato mange gode venner og ofte tilbud fra tilfeldige mye som ønsker å etablere kontakt. Jobb med å vær åpen, imøtekommende og gi oppmerksomhet. Og ps; finner du noen du liker sier du det rett ut: "jeg liker deg jeg, skal vi ikke finne på noe en dag"? Be om nummer og vær flink til å ta kontakt. Lykke til! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå