Beccy87 Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Det er jo en million lister rundt om kring om man googler men jeg lurte egentlig på om noen her ville dele litt egne tips til både hva man trenger men kanskje også hva man faktisk IKKE trenger å stresse med å skaffe seg til barnehage start.
♥Missy♥ Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Hei Antar det er en baby som skal starte i barnehage, da du ikke skriver alder. Her er mine tips:) - Inneklær og uteklær tilpasset vær og alder på barn - Regnklær og sko for å ha liggende i barnehagen + Sydvest + regnvotter - Matboks og drikkeflaske - tåteflaske, drikkekopp dersom barnet er lite - Solkrem + solbriller - Innesko, antiskli sokker/sko - Skifteklær to skift? (strømpebukser, tskjorter, bodyer, bukser, gensere) - Bleier dersom barnet bruker dette (et par pakker med navn) + sinksalve + - En personlig gjenstand (smokk, koseklut, kosetepper el) - Lue og hals Husk å merke alt:) Mere/andre klær dersom det er vinter og kaldt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 2 timer siden, Beccy87 skrev: Det er jo en million lister rundt om kring om man googler men jeg lurte egentlig på om noen her ville dele litt egne tips til både hva man trenger men kanskje også hva man faktisk IKKE trenger å stresse med å skaffe seg til barnehage start. Vil tro de aller fleste barnehager sender informasjon om dette en stund etter barnet ditt har fått plassen. Anonymkode: 3b97d...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå