AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 får dere solgt noe? Jeg så at det ble anbefalt i en annen tråd å legge pensumbøker ut for salg der. Da jeg tittet innom virket det som at det lå mange gamle annonser der. Har noen erfaringer å komme med? Anonymkode: ac204...cfc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har ikke prøvd ibok, men ville vurdert finn eller på skolens nettsider/facebooksider. Anonymkode: baeec...114
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Prøver å kjøpe bøker på ibok i disse dager, ingen svar fra selger, eller svar som kommer for sent. Anonymkode: f9cbd...908
Musefjes Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har aldri solgt noe der, menhar kjøpt pensumbøker der tre ganger. Fkk raskt svar og rimelige bøker. Dette var i Oslo, kan tenke meg at marked og etterspørsel av bøker er mindre i andre byer.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Har sikkert solgt over 20 bøker på iBok over noen når. Mange av de annonsene som ligger ute, og som er "gamle", ligger nok der fordi eieren ikke har orket å fjerne den enda. Anonymkode: 4579e...456
Ankimaki Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Har både solgt og kjøpt. Sender gjerne melding til flere enn en fordi noen aldri er innpå eller sjekker mailen sin sjelden .
CoolSistah Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har en annonse liggende der, og har kjøpt bøker der. Annonsen min er flere år gammel fordi ingen har villet kjøpe bøkene jeg selger, men de er fortsatt til salgs
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #8 Skrevet 25. august 2016 Får jeg spørre hvordan dere gjør det med betaling og sending? Egentlig hadde jeg ikke tenkt til å drive med slik sending, men det er ingen her i nærheten som vil kjøpe. Anonymkode: 095cf...20a
Ananas. Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får jeg spørre hvordan dere gjør det med betaling og sending? Egentlig hadde jeg ikke tenkt til å drive med slik sending, men det er ingen her i nærheten som vil kjøpe. Anonymkode: 095cf...20a Vipps, og kjøper betaler porto. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå