Gå til innhold

Dere som har lagt ut annonser på Ibok...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

får dere solgt noe? Jeg så at det ble anbefalt i en annen tråd å legge pensumbøker ut for salg der. Da jeg tittet innom virket det som at det lå mange gamle annonser der. Har noen erfaringer å komme med?

Anonymkode: ac204...cfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd ibok, men ville vurdert finn eller på skolens nettsider/facebooksider. 

Anonymkode: baeec...114

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å kjøpe bøker på ibok i disse dager, ingen svar fra selger, eller svar som kommer for sent. 

Anonymkode: f9cbd...908

Skrevet

Jeg har aldri solgt noe der, menhar kjøpt pensumbøker der tre ganger. Fkk raskt svar og rimelige bøker. Dette var i Oslo, kan tenke meg at marked og etterspørsel av bøker er mindre i andre byer.

AnonymBruker
Skrevet

Har sikkert solgt over 20 bøker på iBok over noen når. Mange av de annonsene som ligger ute, og som er "gamle", ligger nok der fordi eieren ikke har orket å fjerne den enda. 

Anonymkode: 4579e...456

Skrevet

Har både solgt og kjøpt. Sender gjerne melding til flere enn en fordi noen aldri er innpå eller sjekker mailen sin sjelden . 

Skrevet

Jeg har en annonse liggende der, og har kjøpt bøker der. Annonsen min er flere år gammel fordi ingen har villet kjøpe bøkene jeg selger, men de er fortsatt til salgs:laugh:

• 1 måned senere...
Skrevet

Får jeg spørre hvordan dere gjør det med betaling og sending? 

Egentlig hadde jeg ikke tenkt til å drive med slik sending, men det er ingen her i nærheten som vil kjøpe. 

Anonymkode: 095cf...20a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får jeg spørre hvordan dere gjør det med betaling og sending? 

Egentlig hadde jeg ikke tenkt til å drive med slik sending, men det er ingen her i nærheten som vil kjøpe. 

Anonymkode: 095cf...20a

Vipps, og kjøper betaler porto.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...