Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har bursdag i morgen, og i og med at jeg er venn på Facebook med både familie, kollegaer og venner, ønsker jeg ikke at alle skal kunne se alle innleggene på tidslinjen min. 

er det noen som vet om det er mulig å gjøre slik at en enkelperson ikke kan se et spesielt innlegg?

Tusen takk for svar!!!

Anonymkode: d06db...45a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å skjule det andre poster på veggen din for enkeltpersoner:

Gå inn på privacy settings and tools -> timeline and tagging -> who can see what others post on your timeline -> edit -> customs -> don't share with -> skriv inn navn på person/gruppe.

Om du mente å skjule det du selv poster:

I den boksen du skriver oppdateringen i, nede til høyre trykker du på friends -> more options -> customs -> don't share with -> skriv inn navn på person/gruppe

Anonymkode: 13897...62f

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på privacy settings and tools -> timeline and tagging -> who can see what others post on your timeline -> edit -> customs -> don't share with -> skriv inn navn på person/gruppe.

I den boksen du skriver oppdateringen i, nede til høyre trykker du på friends -> more options -> customs -> don't share with -> skriv inn navn på person/gruppe

Tusen takk for hjelp!!! men vet du om det går an å sjule kun et innlegg for en person? 

Skrevet
3 minutter siden, tusentakkforhjelp skrev:

Tusen takk for hjelp!!! men vet du om det går an å sjule kun et innlegg for en person? 

Ja det går an. (Jeg er ikke den AB som svarte deg). 

Gå dit vedkommende over nevner. Nederst i boksen hvor du skriver status-oppdateringer kan du klikke på knappen til venstre for "publiser", og der velger du "egendefinert". Så ser du alternativet "Ikke del med" - og der skriver du inn de(n) du ikke vil at skal se hva du skriver. 

AnonymBruker
Skrevet

har lurt på det samme!!! men skjlnner ikke helt forklaringen. Kan du skrive hva man trykker på på norsk?:)

AnonymBruker
Skrevet
Den 3.7.2016 at 16.34, AnonymBruker skrev:

Ja, vet det. 

Anonymkode: 24656...fc1

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Millimani skrev:

Ja det går an. (Jeg er ikke den AB som svarte deg). 

Gå dit vedkommende over nevner. Nederst i boksen hvor du skriver status-oppdateringer kan du klikke på knappen til venstre for "publiser", og der velger du "egendefinert". Så ser du alternativet "Ikke del med" - og der skriver du inn de(n) du ikke vil at skal se hva du skriver. 

Men hvis det kun gjelder et spesielt innlegg en annen har postet på min linje som jeg ikke at en annen skal se, vet du da?😊

AnonymBruker
Skrevet

^^

AnonymBruker
Skrevet

følger

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det kun gjelder et spesielt innlegg en annen har postet på min linje som jeg ikke at en annen skal se, vet du da?😊

Dessverre, det er jeg usikker på. Alternativt kan du klikke på symbolet til høyre på innlegget, og velge "skjul fra tidslinjen"

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke an å skjule ett innlegg. Det er alt eller ingenting.

4 timer siden, Millimani skrev:

Dessverre, det er jeg usikker på. Alternativt kan du klikke på symbolet til høyre på innlegget, og velge "skjul fra tidslinjen"

Å velge "skjul fra tidslinjen" gjør nettopp dét; skjuler det fra tidslinjen. Andre kan fortsatt finne det ved å søke, for eksempel.

Skrevet (endret)
6 timer siden, mikrobe skrev:

Det går ikke an å skjule ett innlegg. Det er alt eller ingenting.

Å velge "skjul fra tidslinjen" gjør nettopp dét; skjuler det fra tidslinjen. Andre kan fortsatt finne det ved å søke, for eksempel.

Hahaha, selvsagt er det sånn som du skriver :tommelopp:

Endret av Millimani

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...