Gå til innhold

Vestkantskole det beste for sunne voksne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nylig på 15-årsjubileum fra min videregående skole og la merke til hvor godt de aller fleste hadde holdt seg, de hadde omtrent alle tatt vare på kroppen, så bra ut og hadde generelt klart seg bra i livet. Dette i motsetning til gjennforeningen fra ungdomsskolen hvor jeg syntes de fleste virket slaskete. Ungdomskolen min var en midt på treet ungdomskole på østkanten i Oslo, mens VGS var en av de beste og med høy andel av vestkantbarn(den bedre delen av Oslo.

Noen som har sett en lignende sammenligning?

Anonymkode: 2a6c4...b47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nylig på 15-årsjubileum fra min videregående skole og la merke til hvor godt de aller fleste hadde holdt seg, de hadde omtrent alle tatt vare på kroppen, så bra ut og hadde generelt klart seg bra i livet. Dette i motsetning til gjennforeningen fra ungdomsskolen hvor jeg syntes de fleste virket slaskete. Ungdomskolen min var en midt på treet ungdomskole på østkanten i Oslo, mens VGS var en av de beste og med høy andel av vestkantbarn(den bedre delen av Oslo.

Noen som har sett en lignende sammenligning?

Anonymkode: 2a6c4...b47

Samme her, ungdomsskole som var midt på treet utenfor byen. Privatskole på vgs inne i byen. Samme opplevelse som deg.

Anonymkode: f5042...f6c

Skrevet

Ja, man kan ofte observere det du nevner, TS. Men ingen regel uten unntak.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at det er skolen som er grunnen til dette. 

Anonymkode: f8d0e...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...