*M* Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 Noen som har erfaring med disse renseproduktene?
Philosophia Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Har ikke prøvd renseproduktene, jeg bruker produkter fra hudpleier. Har prøvd bodylotion fra Vichy og den var bra.
stikkelsbær Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Denne tråden bør kanskje flyttes til Velvære, klær og kosmetikk - tror du får bedre svar der.
Gjest Virvel Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Jeg er veldig fornøyd med alt jeg har prøvd fra Vichy. Har rens, tonic og fuktighetskrem for normal/blandingshud nå, men brukte Normaderm-serien i sommer fordi huden min gjerne er litt fetere da. Leppepomaden er kjempegod. Håndkremen er helt grei, men veldig parfymert.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Jeg har brukt masse Vichy-produkter og er veldig fornøyd. De er relativt billige også Spør deg for i apoteket, så får du hjelp til å finne de produktene som passer best til deg. Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale en tur til apoteket Sfinxen i Majorstuakrysset - der er de veldig proffe.
Gjest Ethereal Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Jeg har den 3-i-1-rensen (lurer på om den er på vei ut av markedet) stående i dusjen. Den fjerner sminke relativt lett uten å tørke ut huden, og er grei akkurat til det---i dusjen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #7 Skrevet 8. november 2004 Har rens' date=' tonic og fuktighetskrem for normal/blandingshud nå [/quote'] Hva heter den serien for normal/blandingshud?
Gjest Virvel Skrevet 8. november 2004 #8 Skrevet 8. november 2004 Serie og serie... De har en hel masse produkter som heter Pureté Thermale, og der er det varianter for alle hudtyper. Det er bare fet/uren hud som har en helt egen serie.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. november 2004 #9 Skrevet 9. november 2004 jeg fikk ekstemt dårlig hud med masse små nupper i ansiktet. Jeg vil IKKE anbefale vichy!
Tuddelidu Skrevet 9. november 2004 #10 Skrevet 9. november 2004 Jeg fikk røde kuler/prikker som sved veldig etter å ha brukt normaderm-produktene, men det har vel mer med min sarte hud å gjøre enn med selve produktene. Gav dem til søsteren min istedet, og har ikke hørt noen klager derfra hvertfall Bare pass på å få riktig produkt til din hudtype.
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2004 #11 Skrevet 9. november 2004 Jeg bruker rensegel'en (normaderm) og er fornøyd med den. Syns huden min har blitt bedre etter at jeg starta med den. K
*M* Skrevet 9. november 2004 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2004 Jeg tror jeg skal ta meg en tur på apoteket. Er bare redd for å komme hjem med 10 produkter jeg egentlig ikke trenger.
Tuddelidu Skrevet 9. november 2004 #13 Skrevet 9. november 2004 Du trenger kanskje ikke kjøpe alle produktene på en gang? Det gjorde jeg; 700 kroner på noe jeg ikke kan bruke (heldigvis kunne søsteren min det, kjedelig å kaste det iallefall). Kanskje kunne det vært lurt å prøvd en stund med ett eller to produkter, så ved du iallefall om du tåler dem?
Gjest Virvel Skrevet 10. november 2004 #14 Skrevet 10. november 2004 De pleier å ha sånne små prøvepakninger også, og de er gratis hvis du spør pent. :-)
sirka Skrevet 10. november 2004 #15 Skrevet 10. november 2004 jeg fikk ekstemt dårlig hud med masse små nupper i ansiktet. Jeg vil IKKE anbefale vichy! Min hud ble bedre, så det er nok viktig å få rett produkt til rett hudtype.
Søtpotita Skrevet 10. november 2004 #16 Skrevet 10. november 2004 jeg fikk ekstemt dårlig hud med masse små nupper i ansiktet. Jeg vil IKKE anbefale vichy! Samme her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå