Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse renseproduktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd renseproduktene, jeg bruker produkter fra hudpleier. Har prøvd bodylotion fra Vichy og den var bra.

Skrevet

Denne tråden bør kanskje flyttes til Velvære, klær og kosmetikk - tror du får bedre svar der.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med alt jeg har prøvd fra Vichy. Har rens, tonic og fuktighetskrem for normal/blandingshud nå, men brukte Normaderm-serien i sommer fordi huden min gjerne er litt fetere da. Leppepomaden er kjempegod. Håndkremen er helt grei, men veldig parfymert.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt masse Vichy-produkter og er veldig fornøyd. De er relativt billige også :)

Spør deg for i apoteket, så får du hjelp til å finne de produktene som passer best til deg. Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale en tur til apoteket Sfinxen i Majorstuakrysset - der er de veldig proffe.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har den 3-i-1-rensen (lurer på om den er på vei ut av markedet) stående i dusjen. Den fjerner sminke relativt lett uten å tørke ut huden, og er grei akkurat til det---i dusjen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Har rens' date=' tonic og fuktighetskrem for normal/blandingshud nå [/quote']

Hva heter den serien for normal/blandingshud?

Skrevet

Serie og serie... De har en hel masse produkter som heter Pureté Thermale, og der er det varianter for alle hudtyper. Det er bare fet/uren hud som har en helt egen serie.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

jeg fikk ekstemt dårlig hud med masse små nupper i ansiktet. Jeg vil IKKE anbefale vichy!

Skrevet

Jeg fikk røde kuler/prikker som sved veldig etter å ha brukt normaderm-produktene, men det har vel mer med min sarte hud å gjøre enn med selve produktene. Gav dem til søsteren min istedet, og har ikke hørt noen klager derfra hvertfall :) Bare pass på å få riktig produkt til din hudtype.

Skrevet

Jeg bruker rensegel'en (normaderm) og er fornøyd med den. Syns huden min har blitt bedre etter at jeg starta med den.

K

Skrevet

Jeg tror jeg skal ta meg en tur på apoteket. Er bare redd for å komme hjem med 10 produkter jeg egentlig ikke trenger.

Skrevet

Du trenger kanskje ikke kjøpe alle produktene på en gang? Det gjorde jeg; 700 kroner på noe jeg ikke kan bruke (heldigvis kunne søsteren min det, kjedelig å kaste det iallefall). Kanskje kunne det vært lurt å prøvd en stund med ett eller to produkter, så ved du iallefall om du tåler dem?

Skrevet

De pleier å ha sånne små prøvepakninger også, og de er gratis hvis du spør pent. :-)

Skrevet
jeg fikk ekstemt dårlig hud med masse små nupper i ansiktet. Jeg vil IKKE anbefale vichy!

Min hud ble bedre, så det er nok viktig å få rett produkt til rett hudtype.

Skrevet

Samme her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...