AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hei! Er en gutt på 21 år nå og har endel fett på magen. Ikke megamye men litt. Tenker da å starte med lavkarbo i en måneds tid cirka, vil dette gjøre at noe av fettet vil gå bort/gå ned i vekt? Hørt mye positivt om den dietten. Anonymkode: 102f2...4bc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Nå er ikke lavkarbo en diett, men er livsstil. Hvis du vil gå på en lavkarbo-diett, kan du søke opp ketolyse-kuren, atkins osv. http://forum.lavkarbo.no her finner du masse info Anonymkode: a1bdf...4c1
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er en gutt på 21 år nå og har endel fett på magen. Ikke megamye men litt. Tenker da å starte med lavkarbo i en måneds tid cirka, vil dette gjøre at noe av fettet vil gå bort/gå ned i vekt? Hørt mye positivt om den dietten. Anonymkode: 102f2...4bc Send meg pm av det magefettet så kan jeg si hva du skal gjøre for å bli kvitt det
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Send meg pm av det magefettet så kan jeg si hva du skal gjøre for å bli kvitt det Kan jeg sikkert gjøre. Er du PT? Anonymkode: 102f2...4bc
Gjest Ajax Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg sikkert gjøre. Er du PT? Anonymkode: 102f2...4bc Nei, men jeg har peiling 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå