Gå til innhold

I fra de lokale avisene - fikk sjokk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble helt sjokkert her en dag da jeg leste over flere situasjoner i fra lokale aviser og hva som hadde skjedd når det angår ulovligheter. 

For det første så var det en gjenganger at mannfolka satte av kvinnene sine midt på riksveien på grunn av krangler. Jeg leste om flere tilfeller av det. Hva slags menneske gjør sånt? Bare kaster man av kvinnen sin etter en cafetur på riksveien? Så kona til mannen må gå hjem - flere mil kanskje? Trådde noen til for å hjelpe? Det skulle vært en oppfølger for det der slik at man visste hva en dritten dreiv med. 

Det var ikke det eneste. "Melding om husbråk - men de kunne vurdere å roe seg". Joda, det kunne dem hvis noen andre skjerpet seg før dem. 

Sånne saker florerte det av i de lokale avisene. Hva gjør samfunnet rundt dem for å bedre dette?

Anonymkode: d7d6f...384

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her var det nettopp en sak hvor kona hadde lurt fyren sin opp på taket på setra og dratt hjem fordi hun var så sinna. Velkommen til bygda :ler:

Anonymkode: 74d3a...72e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det nettopp en sak hvor kona hadde lurt fyren sin opp på taket på setra og dratt hjem fordi hun var så sinna. Velkommen til bygda :ler:

Ja, nemlig. Det sto en ganske lik sak om det leste jeg også. Hvordan straff får dem?

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AnonymBruker
Skrevet
Den 3.7.2016 at 12.30, AnonymBruker skrev:

Ja, nemlig. Det sto en ganske lik sak om det leste jeg også. Hvordan straff får dem?

Hva mener du med "straff"? Tror du det er statens oppgave å blande seg inn i krangler mellom voksne mennesker? 

Anonymkode: c0fee...678

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det skjer mye verre ting på bygda, i forhold til innbyggertallet. Selv bor jeg i en stor by, men har familie i en bygd. Og der var det to menn som drepte konene sine, og det er mye forskjellig husbråk. Og ungdommene kjører seg i hjel ofte, eller bare så de blir alvorlig skadet. Festligste var nå nylig, skulle de gi staten skylden for en døds ulykke. De mente det måtte være mer skilting. Veien de kjørte seg i hjel på har flere skilt med 70 km eller 80 km, og mange elgskilt.

Anonymkode: 8e724...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...