Gå til innhold

Fantasier om nabojenta

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Coolaid skrev:

Jeg er helt enig med deg og tolker at vi lever i et "overseksualisert" samfunn. Alt trenger ikke handle om sex, alle unge kvinner bør for eksempel ikke vokse opp med at det er et objekt eller fritt vilt for å brukes av andre. 

Når det er sagt så skal vi ikke drive med et overformyderi av andre mennesker tanker og følelser, ei heller fantasier. Jeg var ganske klar på hva jeg syns om å sette noe sånt ut i livet. Jeg var også ganske ærlig på egne fantasier som ungdom. Jeg velger å leve et liv hvor jeg viser hensyn til andre mennesker, og personlig, jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med tenåringer. Ei heller tenner jeg på slike fantasier.

Spørsmålet i denne tråden blir vel "Hvem er vi til å bestemme over andre menneskers fantasier?"

Likevel oppmuntrer du jo til dette ved å oppmuntre en godt voksen mann til å fantasere om nabojenta dom "begynner å bli stor". Du motsier jo deg selv så det synger her. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Coolaid skrev:

Helt greit at du syns det. Kan du forklare hvorfor? 

Når jeg var yngre fantaserte jeg om en "moden" kvinne som første seksuelle opplevelse. Det var flotte fantasier som dessverre aldri ble satt ut i livet. Kanskje det var bra at det aldri skjedde noe sånt, eller kanskje det hadde vært berikende om det hadde skjedd - hvem vet? Uansett, får litt følelse av fordommer når man bare kommenterer med "kvalmt" og "æsj"... 

Er det nødvendig? Hun er 16 år, dvs. hun går i 10. klasse. Det er et barn, i mine øyne. Han, på fuckings 50 år, ønsker å "være hennes første mann". Det grenser til pedofili, og er griseekkelt. Grøsser av tankene denne mannen har. 

Anonymkode: 104e5...240

• Liker 11
Gjest Coolaid
Skrevet

Ts.  Det er forskjell på fantasier og virkelighet. Dersom du får muligheten til gjensidig samtykkende sex med denne jenten. Vil du da ha sex med henne? 

Det er det vi burde diskuterer, ikke en manns fantasier. 

Gjest Coolaid
Skrevet
3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Likevel oppmuntrer du jo til dette ved å oppmuntre en godt voksen mann til å fantasere om nabojenta dom "begynner å bli stor". Du motsier jo deg selv så det synger her. 

Jeg er ikke enig i at jeg motsier meg selv her. Jeg skiller mellom fantasier, som jeg i utgangspunktet syns er greit, og det å gjøre noe ut av det i virkeligheten, som jeg syns er langt fra greit. Jeg kan forstå at man blir forvirret når jeg evner å se ting fra to ulike sider og være fornøyd med det - det er reflektert og gjennomtenkt å gjøre så. 

Jeg forholder meg kun til alderen som er oppgitt i hovedinnlegget. At ts bruker "begynner å bli stor" behøver ikke å bety mer enn at han registrerer at hun blir en seksuelt attraktiv ung kvinne - det betyr ikke at han har pedofile tendenser. 

Innlegget handler i utgangspunktet om fantasier - la oss skille mellom fantasi og virkelighet. Så er spørsmålet om ts vil sette dem ut i livet. Selv lurer jeg på om ts kan være et aldri så lite troll for å skape debatt.... 

Jeg er tydelig på mine standpunkt. Kan se at for deg som debattant at det kan være utfordrende å forholde seg til mine meninger, men det handler mest om din evne til å se ting fra flere sider.

Hvem er vi som skal kontrollerer hva andre fantaserer om?

Skrevet
1 minutt siden, Coolaid skrev:

Jeg er ikke enig i at jeg motsier meg selv her. Jeg skiller mellom fantasier, som jeg i utgangspunktet syns er greit, og det å gjøre noe ut av det i virkeligheten, som jeg syns er langt fra greit. Jeg kan forstå at man blir forvirret når jeg evner å se ting fra to ulike sider og være fornøyd med det - det er reflektert og gjennomtenkt å gjøre så. 

Jeg forholder meg kun til alderen som er oppgitt i hovedinnlegget. At ts bruker "begynner å bli stor" behøver ikke å bety mer enn at han registrerer at hun blir en seksuelt attraktiv ung kvinne - det betyr ikke at han har pedofile tendenser. 

Innlegget handler i utgangspunktet om fantasier - la oss skille mellom fantasi og virkelighet. Så er spørsmålet om ts vil sette dem ut i livet. Selv lurer jeg på om ts kan være et aldri så lite troll for å skape debatt.... 

Jeg er tydelig på mine standpunkt. Kan se at for deg som debattant at det kan være utfordrende å forholde seg til mine meninger, men det handler mest om din evne til å se ting fra flere sider.

Hvem er vi som skal kontrollerer hva andre fantaserer om?

:ler: Fascinerende å se hvordan du skryter av egen evne til å debattere godt samtidig som du er nedlatende og kjører på med hersketeknikker. 

Har verken problemer med å se saker fra flere sider eller med å skille mellom fantasi og handling. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som får TS til å tro at jenta på 16 vil ligge med en gammel gris på 50?!?

Anonymkode: a494a...1c9

• Liker 7
Gjest Coolaid
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det nødvendig? Hun er 16 år, dvs. hun går i 10. klasse. Det er et barn, i mine øyne. Han, på fuckings 50 år, ønsker å "være hennes første mann". Det grenser til pedofili, og er griseekkelt. Grøsser av tankene denne mannen har. 

Anonymkode: 104e5...240

Ja det var nødvendig. 

Syns du for eksempel at jeg skal bestemme hva du tenker om akkurat dette? Dine tanker bør ikke kontrolleres av andre og du bør få mene akkurat hva du vil. Det gjelder det samme for denne mannens fantasier. 

Hva dersom du på 17 år var tiltrukket av en mann eller kvinne på feks 30 og fantaserte om det - skulle vi andre ha rett til å dømme dine tanker og bestemme over dem? Som en voksen person ville jeg ikke anbefalt deg å innlede et seksuelt forhold til en person med så stor aldersforskjell, men jeg ønsker ikke å bestemme over hva du tenker på. 

Jeg registrerer at flere her inne har problemer med å skille fantasi og virkelighet.

Gjest Coolaid
Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

:ler: Fascinerende å se hvordan du skryter av egen evne til å debattere godt samtidig som du er nedlatende og kjører på med hersketeknikker. 

Har verken problemer med å se saker fra flere sider eller med å skille mellom fantasi og handling. 

Som du kjenner deg selv tolker du også andres meninger. Ingen av innleggene mine er skrevet med noen som helst tanke om hersketeknikker, synd at du opplever det slikt - det er ikke meningen at du skal det. Jeg poengterer simpelthen at det kan være vanskelig å forholde seg til argumenter som kan virke motstridene i første øyekast. Det er supert at du kan ting fra flere sider - men da lurer jeg på hvorfor det er så ille at denne mannen har slike fantasier? 

Dersom vi skal begrense ts sine tanker har vi også rett til å begrense enhver ung kvinnes seksuelle tanker som andre finner støtende, ekle, upassende, umoralske osv... når man leser her inne på KG så kan det oppleves utfordrende hva unge mennesker skriver av seksuelle tanker, følelser og livsførsel. De er i sin rett til å bestemme over eget liv. Å ta fra dem den retten ville være diskriminerende, nedsettende og uetisk.

Jeg er klar og tydelig på at ts ikke bør innlede et eller annet forhold med denne jenten. Han bør få lov å fantasere om henne. Tanken er og skal være fri. 

Skrevet
10 minutter siden, Coolaid skrev:

Ja det var nødvendig. 

Syns du for eksempel at jeg skal bestemme hva du tenker om akkurat dette? Dine tanker bør ikke kontrolleres av andre og du bør få mene akkurat hva du vil. Det gjelder det samme for denne mannens fantasier. 

Hva dersom du på 17 år var tiltrukket av en mann eller kvinne på feks 30 og fantaserte om det - skulle vi andre ha rett til å dømme dine tanker og bestemme over dem? Som en voksen person ville jeg ikke anbefalt deg å innlede et seksuelt forhold til en person med så stor aldersforskjell, men jeg ønsker ikke å bestemme over hva du tenker på. 

Jeg registrerer at flere her inne har problemer med å skille fantasi og virkelighet.

Man kan ikke bestemme hva andre skal tenke nei.

Men det sier det noe om en person som tenker forskjellige ting. Å tenke at man vil ha sex med barn under fem år, å tenke at man har lyst til å drepe noen man er sjalu på, du kan nevne i fleng. Tanker går ofte hånd i hånd med lyster, og når en persons lyster korrelerer med ting som er direkte skadelig, eller mer til skade for en annen person, enn til nytte, kan dette fortelle mye om personen med disse tankene.

Så man skal ikke kimse av "fri fantasi"...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som får TS til å tro at jenta på 16 vil ligge med en gammel gris på 50?!?

Ikke glem at jenter i denne alderen er fulle av hormoner og usedvanlig kåte. Og mange av de nysgjerrige av natur. Vil prøve ut det meste.

Anonymkode: ad56f...7d5

Gjest Coolaid
Skrevet
1 minutt siden, duplexx skrev:

Man kan ikke bestemme hva andre skal tenke nei.

Men det sier det noe om en person som tenker forskjellige ting. Å tenke at man vil ha sex med barn under fem år, å tenke at man har lyst til å drepe noen man er sjalu på, du kan nevne i fleng. Tanker går ofte hånd i hånd med lyster, og når en persons lyster korrelerer med ting som er direkte skadelig, eller mer til skade for en annen person, enn til nytte, kan dette fortelle mye om personen med disse tankene.

Så man skal ikke kimse av "fri fantasi"...

De fleste av oss, friske mennesker, har en indre rettsnor, kall det gjerne samvittighet, som forteller oss hva vi selv syns er rett og galt. At vi mennesker får følelser og lyster er ikke farlig. Det er når vi ikke evner å skille mellom rett og galt at det blir farlig. 

Mener du for eksempel at ts har "ulovlige" lyster og ikke kan skille mellom rett og galt? Er ts en potensiell overgriper eller er denne diskusjonen en diskusjon som omhandler etikk og moral?

Skrevet
1 minutt siden, Coolaid skrev:

De fleste av oss, friske mennesker, har en indre rettsnor, kall det gjerne samvittighet, som forteller oss hva vi selv syns er rett og galt. At vi mennesker får følelser og lyster er ikke farlig. Det er når vi ikke evner å skille mellom rett og galt at det blir farlig. 

Mener du for eksempel at ts har "ulovlige" lyster og ikke kan skille mellom rett og galt? Er ts en potensiell overgriper eller er denne diskusjonen en diskusjon som omhandler etikk og moral?

Ja. Ja. Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke glem at jenter i denne alderen er fulle av hormoner og usedvanlig kåte. Og mange av de nysgjerrige av natur. Vil prøve ut det meste.

Det er gutta som er sprengkåte i den alderen. Og de fleste jenter ser på 50-åringer som gamlinger. Kåte 50-åringer er for den bare ekle griser. Tenåringer har best av å utforske seksualitet med jevnaldrende.  

• Liker 5
Gjest Coolaid
Skrevet
1 minutt siden, duplexx skrev:

Ja. Ja. Ja. 

Takk for reflektert og godt svar :)

Gjest Snuppi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Du har ikke peiling på hva du snakker om! Å sitte å innbille seg at ei jente på 16 år vil ha sex med en olding på 50 år er hinsides all fornuft! 

Gjest Coolaid
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er gutta som er sprengkåte i den alderen. Og de fleste jenter ser på 50-åringer som gamlinger. Kåte 50-åringer er for den bare ekle griser. Tenåringer har best av å utforske seksualitet med jevnaldrende.  

Og aller helst med en de er glad i......

Skrevet
6 minutter siden, Coolaid skrev:

Som du kjenner deg selv tolker du også andres meninger. Ingen av innleggene mine er skrevet med noen som helst tanke om hersketeknikker, synd at du opplever det slikt - det er ikke meningen at du skal det. Jeg poengterer simpelthen at det kan være vanskelig å forholde seg til argumenter som kan virke motstridene i første øyekast. Det er supert at du kan ting fra flere sider - men da lurer jeg på hvorfor det er så ille at denne mannen har slike fantasier? 

Dersom vi skal begrense ts sine tanker har vi også rett til å begrense enhver ung kvinnes seksuelle tanker som andre finner støtende, ekle, upassende, umoralske osv... når man leser her inne på KG så kan det oppleves utfordrende hva unge mennesker skriver av seksuelle tanker, følelser og livsførsel. De er i sin rett til å bestemme over eget liv. Å ta fra dem den retten ville være diskriminerende, nedsettende og uetisk.

Jeg er klar og tydelig på at ts ikke bør innlede et eller annet forhold med denne jenten. Han bør få lov å fantasere om henne. Tanken er og skal være fri. 

"Jeg kan forstå at man blir forvirret når jeg evner å se ting fra to ulike sider og være fornøyd med det - det er reflektert og gjennomtenkt å gjøre så."

"Kan se at for deg som debattant at det kan være utfordrende å forholde seg til mine meninger, men det handler mest om din evne til å se ting fra flere sider."

Mener du at du ikke er nedlatende her? 

Dette kunne vært en veldig interessant debatt dersom du ikke argumenterte med "jeg har rett men du er for dum til å se det.". Jeg får ikke lyst til å diskutere mer med deg da. 

Du har for øvrig ikke forstått hva jeg har sagt, og jeg anbefaler deg å lese svarene mine på nytt. 

• Liker 5
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Hvis du faktisk seriøst vurderer å oppfordre denne unge jenta til å ha sex med deg i sommer, så håper jeg du også er klar til å selge huset og flytte på kort varsel. Hadde min datter fortalt meg at nabomannen på 50+ la an på henne, eller jeg oppdaget at han oppsøkte henne når hun var alene hjemme, så hadde han fått merke konsekvensene! :angry:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiden går og den lille nabojenta begynner å bli kvinne. Meget vakker sådan :) Hun er 16-17 år og svært tiltrekkende. Tror hun fortsatt er single og jomfru. I det siste har fantasiene dukket opp om å være hennes første mann. Åpne henne og lære henne alt om seksuallivets gleder. Er det umoralsk å fantasere om denne jenta?

Hilsen Mann 50

Anonymkode: 163a8...b6f

Det er det ikke, alle kan ha fantasier. Men det spørs nok i den alderen om hun er moden nok til en i 50-årene. Det er lov å synes at noen er attraktive, men ville nok gått for en litt eldre. 

Skrevet

Det er altså dersom jeg skulle gått inn for et forhold med noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...