Gå til innhold

Fantasier om nabojenta

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tiden går og den lille nabojenta begynner å bli kvinne. Meget vakker sådan :) Hun er 16-17 år og svært tiltrekkende. Tror hun fortsatt er single og jomfru. I det siste har fantasiene dukket opp om å være hennes første mann. Åpne henne og lære henne alt om seksuallivets gleder. Er det umoralsk å fantasere om denne jenta?

Hilsen Mann 50

Anonymkode: 163a8...b6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja , det vil jeg si. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tiden går og den lille nabojenta begynner å bli kvinne. Meget vakker sådan :) Hun er 16-17 år og svært tiltrekkende. Tror hun fortsatt er single og jomfru. I det siste har fantasiene dukket opp om å være hennes første mann. Åpne henne og lære henne alt om seksuallivets gleder. Er det umoralsk å fantasere om denne jenta?

Hilsen Mann 50

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er en ting du godt kan holde deg for god til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du holder fantasiene dine inne i hodet gjør det ingenting. 

Men hvis du tenker litt lengre enn din egen pikk, så unn henne å utforske seksualitet på en sunn måte med jevnaldrende. For alt du vet kan det være hun har hat sex allerede. 

Anonymkode: a494a...1c9

• Liker 7
Gjest Coolaid
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen Mann 50

Fantasier er deilige, ufarlige og skader ingen, ei helle umoralsk.

Å sette det ut i livet ville være noe helt annet. Da er det en stor skjevfordeling i maktbalansen mellom en på 50 år og en på 16-17. Dessuten tror jeg det ville vært mest positiv for en så ung jente å ha sex med en hun er forelsket i på samme alder. 

Kos deg med fantasien, la det være med den..

AnonymBruker
Skrevet

Så kvalmt! Æsj. 

Anonymkode: 104e5...240

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke hun vil ha sex med en 50 år gammel mann for å være ærlig... Og hva er det med menn og det å "ta" jentas jomfrudom? Ekkelt

Anonymkode: a3759...749

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Bare kjør på ts. Hva med å prøve å slå av en prat med henne? Invitere henne hjem. Hun er i fullt lovlig alder og drømmer sikkert om et eventyr med en erfaren eldre mann.

Anonymkode: ad56f...7d5

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Coolaid skrev:

Fantasier er deilige, ufarlige og skader ingen, ei helle umoralsk.

Å sette det ut i livet ville være noe helt annet. Da er det en stor skjevfordeling i maktbalansen mellom en på 50 år og en på 16-17. Dessuten tror jeg det ville vært mest positiv for en så ung jente å ha sex med en hun er forelsket i på samme alder. 

Kos deg med fantasien, la det være med den..

Hvorfor er det greit og akseptert å seksualisere alt mulig?

Når han sier at nabojenta "begynner å bli stor" så vitner jo det om at han har kjent henne og vært naboen hennes siden hun var lita. Er det ingenting det er like greit å velge å la være å fantasere om? Venninnene til barna sine? Barnevakta? 

Umiddelbare tanker er det ikke så mye å gjøre med, men man kan faktisk velge å la være å la disse tankene utvikle seg til runkefantasier.

• Liker 15
Gjest Coolaid
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kvalmt! Æsj. 

Helt greit at du syns det. Kan du forklare hvorfor? 

Når jeg var yngre fantaserte jeg om en "moden" kvinne som første seksuelle opplevelse. Det var flotte fantasier som dessverre aldri ble satt ut i livet. Kanskje det var bra at det aldri skjedde noe sånt, eller kanskje det hadde vært berikende om det hadde skjedd - hvem vet? Uansett, får litt følelse av fordommer når man bare kommenterer med "kvalmt" og "æsj"... 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare kjør på ts. Hva med å prøve å slå av en prat med henne? Invitere henne hjem. Hun er i fullt lovlig alder og drømmer sikkert om et eventyr med en erfaren eldre mann.

Tviler veldig sterkt på at en 16 år gammel jente har lyst på en lubben 50-åring. Så å si ingen fantaserer om dette. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tviler veldig sterkt på at en 16 år gammel jente har lyst på en lubben 50-åring. Så å si ingen fantaserer om dette. 

Hvem har sagt ts er en lubben 50-åring? For alt vi vet kan han være veltrent, har fortsatt hår på hodet og en utholdende penis som kan tildresstille nabojenta i timesvis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mange som gjør det, nei. Det er vel helst noe en del menn liker å tro.

Anonymkode: af996...835

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt ts er en lubben 50-åring? For alt vi vet kan han være veltrent, har fortsatt hår på hodet og en utholdende penis som kan tildresstille nabojenta i timesvis.

Ja, det er virkelig mest sannsynlig...

🙄

Hun er SEKSTEN, folkens. Det er ekkelt!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prater mye med jenta. I sommer skal hun være 14 dager alene hjemme mens foreldrene og lillebroren er på ferie.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen Mann 50

Slike tråder som dette skulle være grunn nok til å stenge deg ute. Og SLETTET!

Umoralsk og kvalm er det du er!!!

• Liker 8
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Prater mye med jenta. I sommer skal hun være 14 dager alene hjemme mens foreldrene og lillebroren er på ferie.

Don't go there.

Jesus christ, la henne være!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, duplexx skrev:

Don't go there.

Jesus christ, la henne være!

Slapp av, det er bare fantasier.

Utrolig at litt fantasering skaper så mye støy..........

Gjest Coolaid
Skrevet
5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hvorfor er det greit og akseptert å seksualisere alt mulig?

Når han sier at nabojenta "begynner å bli stor" så vitner jo det om at han har kjent henne og vært naboen hennes siden hun var lita. Er det ingenting det er like greit å velge å la være å fantasere om? Venninnene til barna sine? Barnevakta? 

Umiddelbare tanker er det ikke så mye å gjøre med, men man kan faktisk velge å la være å la disse tankene utvikle seg til runkefantasier.

Jeg er helt enig med deg og tolker at vi lever i et "overseksualisert" samfunn. Alt trenger ikke handle om sex, alle unge kvinner bør for eksempel ikke vokse opp med at det er et objekt eller fritt vilt for å brukes av andre. 

Når det er sagt så skal vi ikke drive med et overformyderi av andre mennesker tanker og følelser, ei heller fantasier. Jeg var ganske klar på hva jeg syns om å sette noe sånt ut i livet. Jeg var også ganske ærlig på egne fantasier som ungdom. Jeg velger å leve et liv hvor jeg viser hensyn til andre mennesker, og personlig, jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med tenåringer. Ei heller tenner jeg på slike fantasier.

Spørsmålet i denne tråden blir vel "Hvem er vi til å bestemme over andre menneskers fantasier?"

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, det er bare fantasier.

Utrolig at litt fantasering skaper så mye støy..........

Hvordan mener du vil skal tolke at du bare helt tilfeldig slenger rundt deg med info om at hun er alene i sommer? Må hun være alene hjemme for at du skal fantasere om henne?

Spar meg. Vi skjønner alle hva du driver med her.

Hadde hun vært hakket yngre hadde dette vært i grenseland hva angår grooming... Du er sleip.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...