AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Alle tre hullene er deilige greier når de sitter på den riktige kvinnen. Men når jeg skal sprute, foretrekker jeg å levere ladningen i fitta. Munn og anal er greie for litt variasjon, men fitte er best Synspunkter fra andre på dette? Anonymkode: 1649b...9b7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Analen er soleklart best. Munnen som en god nummer to og til slutt fitta for variasjon i ny og ne. Spruten er jeg mer usikker på. Liker å sprute i rumpa like mye som i munnen. Men hvis hun nekter å svelge foretrekker jeg å tømme meg i analen hennes. Anonymkode: de941...a57
Gjest 2Bhonest Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Synspunkter fra andre på hva du synes? Jeg synes du er på grensen til å være en oppmerksomhetshore.
Gjest Hildur70 Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Hva er det med denne intense trangen til å bruke analen til sex. Skjønner det ikke. Er godt over 40 og aldri hatt en partner som har ytret noe ønske om å bruke det hullet til sex. Og tusen takk for det. Kommer aldri til å ha noe inn der. Avføring er skikkelig turn off. Og der er det ALLTID rester. Hadde en mann forlangt det, så hadde jeg sagt takk for nå og lykke til videre. Sorry
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Elsker å slikke fitte og å bli sugd. Min kjære suger pg svelger alt. Jeg liker å sprute henne i ansiktet noen ganger, men liker å la det gå i fitta også, men det er best når hun suger og svelger. Anonymkode: 04013...29c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 På 4.7.2016 den 0.24, Hildur70 skrev: Hva er det med denne intense trangen til å bruke analen til sex. Skjønner det ikke. Er godt over 40 og aldri hatt en partner som har ytret noe ønske om å bruke det hullet til sex. Og tusen takk for det. Kommer aldri til å ha noe inn der. Avføring er skikkelig turn off. Og der er det ALLTID rester. Hadde en mann forlangt det, så hadde jeg sagt takk for nå og lykke til videre. Sorry For ikke å snakke om risikoen for å ødelegge lukkemuskelen 😟 Anonymkode: 05d56...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 Slikker gjerne rompe hvis hun vil det. De fleste damer liker å bli slikket ovreralt der nede der .Min kjære vil ikke knulles i rompa , men liker å bli slikket der. Hun slikker meg gjerne under ballene og er en racer til å suge og svelge. Anonymkode: 04013...29c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Slikker også rumpe og mus slikke mellom rompe og mus og og sprute på rompe og munn og fitte nam nam Anonymkode: e8d08...2a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå