AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Ser det er blitt endel tråder etterhvert om folk som har etterlyst venner og par inne på KG av ulike grunner. Hvordan har det gått? Har dere fått nye venner for livet? Anonymkode: 31ebb...a63
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Jeg svarte på en tråd her i fjor, og vi møttes og endte opp med å klikke på en gang. Kjempefornøyd med å ha endt opp med ei ny bestevenninne :D I tillegg bor vi ikke så langt unna hverandre slik at det går an å treffes litt oftere, til forskjell fra mine andre venner som bor litt unna. Anonymkode: df901...34f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Jeg fikk kontakt med ei jente på min egen alder da jeg etterlyste venninner i september i fjor. Vi skriver fortsatt til hverandre, men har faktisk aldri møttes IRL. Hun reiser mye, så kan jo være derfor det "aldri blir tid". Men nå synes jeg egentlig det er på tide, snart! Anonymkode: 5686a...7fc
Ralu Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Fortsatt på leting! Har ikke klaffet helt når vi har chattet, så det har dabbet av kontakten. Håper det endrer seg snart 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå