Gå til innhold

Skal otrivin mentol gjøre SÅ VONDT?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har pådratt meg forkjølelse etter regnvær og at jeg frøs ute i går. Tett i nesa blant annet. Kom i fare for å kjøpe meg en otrivin. "Med eller uten mentol?". "Nei, jeg tar den med mentol". Angrer.

Satte meg i bilen og tok 1 spray i hvert nesebor. Det var en eksplosjon av AU. Ikke så vondt direkte i nesa, men det oppstod en sterk (type hodepine-smerte) opp mot bihulene og øynene, bort mot kjevemusklene, ned mot haken og munnen og bak i nakken 

Jeg kan ikke tenke meg at det er normalt?

Fortsatt vondt 10 min etterpå

Anonymkode: 18fbd...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det overrasker ikke, jeg kastet min rett i søpla. Den var rett og slett skummel å bruke 😕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det når jeg har brukt den iallefall. 

Anonymkode: b5a59...6de

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sulosi skrev:

Det overrasker ikke, jeg kastet min rett i søpla. Den var rett og slett skummel å bruke 😕

Hva opplevde du siden du kastet den? 

AnonymBruker
Skrevet

Den var litt annerledes første gang jeg prøvde den, men vondt? Nei. Syns den er mer effektiv. Det er sikkert mentolen som er litt for skarp for deg. 

Anonymkode: d071a...0dd

Skrevet

Smerte og hodepine.

Skrevet

Jeg får skikkelig vondt i nesa når jeg sprayer, spesielt hvis jeg har brukt den et par dager.

Skrevet

Den er grusom! Kjøpte den en gang og aldri mere. AU!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er helt jævlig!

Anonymkode: 13ece...92b

Skrevet

Opplevde akkurat det samme og kommer aldri til å kjøpe den mer.

Skrevet

Jeg får også skikkelig smerter av den med mentol. Føler ikke den hjelper noe bedre heller.

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Jeg også. Prøvde den en gang. Aldri mer! Jeg skjønner ikke hvordan noen syntes det var en god ide å ha mentol i nesespray, altså. Var som en liten eksplosjon i nesen.

Endret av Emera
AnonymBruker
Skrevet

Synes det samme første gang jeg prøvde den, men man blir vant til det. Etter en stund merker jeg ikke forskjell. 

Anonymkode: da91d...68a

AnonymBruker
Skrevet

Godt at det ikke bare er jeg, kommer ikke til å bruke den noe mer. Hadde jo hodepine i 30 min etterpå.

Ts

Skrevet

Den er FANTASTISK om man er pottetett.  Ved liten forkjølelse blir det for sterkt

Skrevet

Menthol er ganske kraftige saker da, så det burde egentlig vært selvforklarende. :fnise:

Har du noen gang luktet på en krukke tigerbalsam? Samme effekten, bare i nesesprayens tilfelle så får du galskapen levert midt inni bihulene. Ikke rart det brenner. :haar:

Skrevet

Bruker vanlig nesespray.
Fikk en gang av en russisk venninne av meg, en slik liten beholder, som du bare luktet på, var noe mentol, og tørkede urter og det funket skikkelig bra, trengte ikke å bruke nesespray da :fnise:  Men husker ikke hva det heter :(  (du sniffet ikke inn noe, bare luktet på det :)  )

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes voksen nesespray er for sterkt, så når jeg en gang i nøden stund prøvde med mentol så trodde jeg at jeg skulle dø. Det var bare helt grusomt!

Anonymkode: 2689b...8de

AnonymBruker
Skrevet

Jrg får hodepine av den uten mentol. 

Anonymkode: fa01a...4ed

Skrevet

Jeg får kjempe vondt i nesen og hodepine av all nesespray, så jeg bruker saltvann som er helt naturlig for kroppen. Nesehorn er egentlig det beste, da lager du blandingen selv. Salt uten jod og lunkent vann (Jeg pleier å koke vannet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...