Gå til innhold

Hvor kjøper dere strømpebuksene deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal begynne i ny jobb 1. aug hvor jeg nok må gå med strømper det meste av tiden. Lurer på om det lønner seg å kjøpe noe annet enn de på matbutikken? Eventuelt om jeg skal kjøpe inn stay-ups siden jeg da kan bruke den ene strømpen om den andre rakner. Men ønsker bra kvalitet for pengene. Hvor handler dere? 

Anonymkode: 9a744...313

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper kun Wolford på Steen og Strøm. 

Anonymkode: d6add...9b4

Gjest Khloe
Skrevet

Kjøper som regel vanlige nylonstrømpebukser i flerpakninger på H&M. De er overraskende gode, billige og holder seg etter noen vask også :)
Det er en boks med 4-5 stykker til 50-60 kroner.

Skrevet

Kjøper stort sett på Cubus, eventuelt HM. Husker ikke hvilket merke det er, men tror ikke den jeg kjøper er noe særlig billigere enn de på matbutikkene.

Skrevet

Kjøper for det meste på Kicks Steen & Strøm, stockingshq.com eller Oroblu på Cubus. Ellers kan jeg finne på å kjøpe Wolford, Falke og Oroblu der jeg kommer over det.

Anbefaler deg å kjøpe litt kvalitet, ikke bare varer de lenger, de er også bedre å ha på og ser bedre ut.

Lykke til i ny jobb :)

Enjoy,

Vantage

AnonymBruker
Skrevet

Tynne strømpebukse, altså 10-20 den, kjøper jeg som regel på Lindex, Kapp Ahl eller bare Pierre Robert fra butikken. Så lenge føtter og negler er velstelte så de ikke rakner, så holde de seg lenge og flere ganger i vask. Tykkere strømpebukser (som er det jeg bruker fem dg i uken) kjøper jeg hovedsaklig på Marks and Spencer eller Wolford. M&S sine koster ikke mye, men ser pene ut, har god passform, holder seg fint i vask og jeg har aldri klart å rakne noe av dem, de kastes fordi de er utgått. Wolford sine holder også godt lenge, men jeg syns egentlig de er for dyre til å bruke hver dag, i alle fall for min økonomi. 

Anonymkode: 28f3c...a18

Skrevet

Liker de med 40 den på h&m, og 100 og 200 den til vinteren. 

AnonymBruker
Skrevet

På spesialbutikker for strømper. De i matbutikken er av elendig kvalitet til sammenligning. Har du først prøvd kvalitetsstrømper så kjenner du forskjellen. 

Anonymkode: d7e55...637

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper Pierre Robert hold-in. Koster rundt 80-90 kr per strømpebukse. Jeg bruker strømpebukse hver dag :)

Her er et tips i tilfelle du irriterer deg over at strømpebukser rakner bare du nærmer deg med neggelen; før du bruker den, vask den med mye såpe og gjerne tøymykner. Da tåler den kjempemye :)

• Liker 1
Skrevet

Evans, enten på reiser i Storbritannia eller i nettbutikken.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Veldig glad i Pierre Robert sine igrunn, gode på, sitter der de skal, varer lenge 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper på Lindex. Husker ikke merket men de har med flere typer "hold'in", pushups eller bare helt enkle. Det skal være en svart type der som er litt tykkere enn de tynneste, superelastisk og holder lenge

Anonymkode: a3b2e...b88

Skrevet

Stort sett hos Cubus, men også en del fra Wolford og litt fra Oroblu. Bor du langt unna Oslo kan du bestille over tlf fra Wolford i Oscarsgate, kjempehyggelig betening. Har også burkt PierreRobert sine holdin som var overraskende sterke og fine å ha på seg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...