Gå til innhold

Hjelp! Mister vi reisen nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle akkurat betale restbeløpet til ving men så plutselig at forfallsdato var i går! Har betalt depositum og reisen er i august. Det står også at man ikke kan bruke nettbank når det er mindre enn 2 dager til forfall! Og det var akkurat det jeg skulle! Nå er jeg kjempestressa og chatten til ving åpner ikke før kl 12!!! Noen som vet? 

Anonymkode: 03dd0...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Den 3.7.2016 at 8.56, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle akkurat betale restbeløpet til ving men så plutselig at forfallsdato var i går! Har betalt depositum og reisen er i august. Det står også at man ikke kan bruke nettbank når det er mindre enn 2 dager til forfall! Og det var akkurat det jeg skulle! Nå er jeg kjempestressa og chatten til ving åpner ikke før kl 12!!! Noen som vet? 

Anonymkode: 03dd0...9a9

Vil tro at reisen er tapt... 

Anonymkode: 850a8...eec

Gjest Chauve-Souris
Skrevet (endret)

Tatt fra Ving sine sider:

7.2. Kundens plikter

Kunden plikter å sette seg inn i disse alminnelige vilkår eller de betingelser arrangøren har publisert på sine nettsider, i sin katalog eller på annen måte. 

1. Betaling: Kunden plikter å betale det avtalte vederlag innen den frist som er fastsatt i vilkårene. Vesentlig betalingsmislighold gir arrangøren rett til å annullere bestillingen.

http://www.ving.no/partenes-plikter

At forfallsdatoen var i går, og du i dag tar kontakt med kundeservice og forklarer situasjonen etc. vil jeg ikke kalle for vesentlig betalingsmislighold, så dette ordner seg nok, TS. I tillegg så vil de aller fleste bedrifter løse saken enklest mulig, og gjerne også beholde kundene sine, å la deg betale en dag etter fristen blir garantert ikke noe problem. :) 

Endret av Chauve-Souris
Skrevet

Tror ikke at reisen er tapt. Det samme skjedde med oss, men det var med Star Tour, hadde betalt depositum, men datoen for restbeløpet glapp. Det gikk helt i orden. Tror de er ganske greie med sånt, det skjer nok rett som det er, og du har tross alt betalt depositumet da. Lykke til:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...