AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Jeg skulle akkurat betale restbeløpet til ving men så plutselig at forfallsdato var i går! Har betalt depositum og reisen er i august. Det står også at man ikke kan bruke nettbank når det er mindre enn 2 dager til forfall! Og det var akkurat det jeg skulle! Nå er jeg kjempestressa og chatten til ving åpner ikke før kl 12!!! Noen som vet? Anonymkode: 03dd0...9a9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Den 3.7.2016 at 8.56, AnonymBruker skrev: Jeg skulle akkurat betale restbeløpet til ving men så plutselig at forfallsdato var i går! Har betalt depositum og reisen er i august. Det står også at man ikke kan bruke nettbank når det er mindre enn 2 dager til forfall! Og det var akkurat det jeg skulle! Nå er jeg kjempestressa og chatten til ving åpner ikke før kl 12!!! Noen som vet? Anonymkode: 03dd0...9a9 Vil tro at reisen er tapt... Anonymkode: 850a8...eec
Gjest Chauve-Souris Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 (endret) Tatt fra Ving sine sider: 7.2. Kundens plikter Kunden plikter å sette seg inn i disse alminnelige vilkår eller de betingelser arrangøren har publisert på sine nettsider, i sin katalog eller på annen måte. Betaling: Kunden plikter å betale det avtalte vederlag innen den frist som er fastsatt i vilkårene. Vesentlig betalingsmislighold gir arrangøren rett til å annullere bestillingen. http://www.ving.no/partenes-plikter At forfallsdatoen var i går, og du i dag tar kontakt med kundeservice og forklarer situasjonen etc. vil jeg ikke kalle for vesentlig betalingsmislighold, så dette ordner seg nok, TS. I tillegg så vil de aller fleste bedrifter løse saken enklest mulig, og gjerne også beholde kundene sine, å la deg betale en dag etter fristen blir garantert ikke noe problem. Endret 5. juli 2016 av Chauve-Souris
FayFerner Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Tror ikke at reisen er tapt. Det samme skjedde med oss, men det var med Star Tour, hadde betalt depositum, men datoen for restbeløpet glapp. Det gikk helt i orden. Tror de er ganske greie med sånt, det skjer nok rett som det er, og du har tross alt betalt depositumet da. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå