Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så enkel, og vil bli tiltrekkende..

Hva kan jeg gjøre? Jeg tjener ikke stort, og det er ikke lett å kjøpe sminke/klær osv.

Så noen som noen klær/sminke/sko som koster maks 1000 kr? Hvor kan jeg lære å sminke meg?

Anonymkode: 704f6...b80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så enkel, og vil bli tiltrekkende..

Hva kan jeg gjøre? Jeg tjener ikke stort, og det er ikke lett å kjøpe sminke/klær osv.

Så noen som noen klær/sminke/sko som koster maks 1000 kr? Hvor kan jeg lære å sminke meg?

Man kommer veldig langt med å være ren, ha nyvasket velstelt hår og smile, være blid og imøtekommende. 

Anonymkode: 61a08...f1e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rimelige klær og sminke finner du overalt. Google sminketips som er for din "type" ansikt, dvs f.eks. små øyne, store øyne, langt ansikt osv, så finner du nok noe som kler deg. Ellers er jeg enig med den som svarte over her, du kommer langt med å være renslig, velstelt og imøtekommende.

Anonymkode: d631d...1f7

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kommer veldig langt med å være ren, ha nyvasket velstelt hår og smile, være blid og imøtekommende. 

Anonymkode: 61a08...f1e

Jeg gjør det allerede, dusjer hver dag og svarer hyggelig når noen snakker. 

AnonymBruker
Skrevet

Vis mer pupper og rumpe.

Anonymkode: a3125...340

AnonymBruker
Skrevet

At du er trygg på deg selv og står for den du er og har selvtillit (i en sjarmerende mengde, altså ikke ALTFOR mye), er vel mer tiltrekkende enn noe klesplagg og en klump med sminke kan gjøre deg. Så ville satset på det i stedet.

Anonymkode: cd6a0...e73

• Liker 2
Gjest uN91s
Skrevet (endret)

Litt vanskelig å si når jeg ikke vet hvordan du ser ut og hva som bør/kan forbedres. 

Spis sunt for å få penere hud, uansett om du allerede har fin hud. Det å spise sunt og drikke masse vann vises på hår, hud og negler over tid. Ikke minst på kroppen! 

Kjøp tannbleking på ebay. Koster maks 300 kroner inkl. frakt. 

Spar opp til gode produkter til hår. Har du tykt hår som meg bør du ha en hårolje som roer ned håret og får det til å se sunnere og penere ut. Koster rundt 80-200 kroner. Spør en venn om noen er eller kjenner folk som flinke med hår. Kanskje noen kan klippe håret ditt mot litt penger. Kan bli mye billigere enn på salong. 

Spar opp til fine, feminine klær. Man ser mye bedre ut når man har en fin stil som passer kroppen ordentlig. Jeg  driver å kjøper nye klær nå. Har brukt to mnd., men har fortsatt ikke kjøpt noe. Er sykt nøye på hvordan klærne sitter for å få klær som skjuler det som bør skjules og fremheve det som bør fremheves. :fnise: 

Fiks negler. På aliexpress finner man alt man trenger, mye billigere enn i Norge. Velstelte negler med et pent lag klar neglelakk gjør mye. 

Alt av sminketips kan man google. YouTube er fylt av flinke folk! 

Endret av uN91s
AnonymBruker
Skrevet

Lol, teite svar. Selvfølgelig er det tiltrekkende å være "trygg på selv", men det er lettere sagt enn gjort. Man føler seg jo gjerne mer trygg på seg selv om man føler seg fin også. Av billig sminke anbefaler jeg Loreal True Match, Rimmel natural bronzer (kjøper min på Asos), en Maybelline mascara og en blush som matcher din hudtone for en frisk glød. Fyll også inn brynene med enten pudder, gel eller en pen. Bryn er så viktig for symmetrien i ansiktet! 😊 Sjekk ut YouTube for inspirasjon (Lisa Eldridge, Pixiwoo, etc.)

Anonymkode: 75d56...69d

• Liker 1
Skrevet

- Kjøp den en fin bronzer. Kan gjøre underverker å se litt solkysset ut! Her har jeg ingen anbefalinger enda, da jeg fremdeles leter selv. 

- Finn deg en fin highlighter. Veldig mange sverger til Mary-Lou fra theBalm, og jeg tror den passer til de aller fleste hudtoner. 

- Vippetang! Herregud, hva var livet mitt FØR vippetang? Bruker selv bare en billig en jeg kjøpte på sånn H&M/Vita ellerno. 

- Puss tenner dag og natt! :hjerte:

- Søk på "natural makeup looks" på Youtube f.feks. Så kan du eksperimentere litt videre når du har lært deg litt basiskunnskaper. Som en over her sier, er Lisa Eldridge og Pixiwoo veldig gode. Sistnevnte selger gode sminkekoster til en ok pris! De finner du på H&M.

- Ellers kan det jo være en ide å prøve å bygge opp en "basic" garderobe. Prøver på dette selv nå. Svart, hvitt, grått. Høres kanskje litt kjedelig ut, men jeg synes det er veldig greit da du kan mikse og matche alt. Du må egentlig bestemme litt selv også. Er så utrolig mange fine jenter som har skikkelig fargerik stil også! Er rett og slett bare smak og behag. 

- Sist, men ikke minst... det vanskeligste. SPIS SUNT OG TREN! The struggle is real. Føler alle jeg ser som er litt sånn friluftsfolk har utrooolig fin hud. Er nok ikke tilfeldig!

Gjest Selfie
Skrevet

For noen år siden kjøpte jeg boka Parisian Chic. Jeg endret mye av stil og vaner etter det. Det aller viktigste er å være nøye med personlig hygiene, tannpuss, negler. Smil masse - et smil er det mest tiltrekkende som er. Bruk klær du trives i - som får deg til å føle deg bra.

Skrevet

Enig i det meste som er sagt over her; tren, spis sunt, smil og vær glad. Glød i huden og glansfullt hår, sammen med naturlig sminke er det jeg liker best både på meg selv og andre. Glød i huden får man av å spise sunt, nok søvn, rense huden morgen/kveld, peeling i ny og ne, og en vitaminrik fuktighetskrem. Pluss litt sol, bare ikke for mye. Glans i håret gjelder litt av det samme, sunn mat, og produkter som fremhever glans. Alt kan kjøpes billig i kjedebutikkene. Jeg har fått masse make-up tips gjennom Youtube. Her fant jeg også drømme-highlighteren, Benefit, Watt's up! ( Mary-Lou fra TheBalm er også bra) Denne, sammen med litt solpudder, en diskre lipgloss og litt mascara er alt jeg bruker, men det er jo smak og behag. Bildet under er åpenbart ikke meg, I wish;), men slik sminke synes jeg er fint i alle fall.

MODELLENES SKJØNNHETSTIPS: Lær triksene modellene bruker for å få perfekt hud. Foto: Stella

Har lest flere intervjuer med toppmodellen Miranda Kerr. Hun er nydelig. Hun bruker faktisk fint lite produkter. Viktigste for henne er rens morgen og kveld, peeling tre ganger i uken og masse fuktighetskrem. For å få glans i håret bruker hun olivenolje. Masserer det inn på kvelden og har det i gjennom natten.

Costume.no har mange fine artikler om klær og make-up!

Lykke til:)

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, FayFerner skrev:

Enig i det meste som er sagt over her; tren, spis sunt, smil og vær glad. Glød i huden og glansfullt hår, sammen med naturlig sminke er det jeg liker best både på meg selv og andre. Glød i huden får man av å spise sunt, nok søvn, rense huden morgen/kveld, peeling i ny og ne, og en vitaminrik fuktighetskrem. Pluss litt sol, bare ikke for mye. Glans i håret gjelder litt av det samme, sunn mat, og produkter som fremhever glans. Alt kan kjøpes billig i kjedebutikkene. Jeg har fått masse make-up tips gjennom Youtube. Her fant jeg også drømme-highlighteren, Benefit, Watt's up! ( Mary-Lou fra TheBalm er også bra) Denne, sammen med litt solpudder, en diskre lipgloss og litt mascara er alt jeg bruker, men det er jo smak og behag. Bildet under er åpenbart ikke meg, I wish;), men slik sminke synes jeg er fint i alle fall.

MODELLENES SKJØNNHETSTIPS: Lær triksene modellene bruker for å få perfekt hud. Foto: Stella

Har lest flere intervjuer med toppmodellen Miranda Kerr. Hun er nydelig. Hun bruker faktisk fint lite produkter. Viktigste for henne er rens morgen og kveld, peeling tre ganger i uken og masse fuktighetskrem. For å få glans i håret bruker hun olivenolje. Masserer det inn på kvelden og har det i gjennom natten.

Miranda Kerr har jo et fint ansikt da. Jeg må leve med bolletryne. :)  

• Liker 1
Skrevet (endret)

Anbefaler å kjøpe sminke på nett, da det er som regel mye billigere enn å handle i butikk. Jeg har best erfaring med feelunique, beautybay og douglas, så anbefaler disse nettbutikkene. Men mye sminke gjør deg ikke automatisk til verdens vakreste, så less is more. Se gjerne på kjendiser (med sminke) som har samme hudfarge, øyenfarge og hårfarge for å finne ut hvilken sminke som passer til deg.

Endret av DenLille
Skrevet

Aldri undervurder verdien av et smil!

Skrevet
Den 7/6/2016 at 11.18, FayFerner skrev:

Ikke for å stjele tråden til TS, men har du noen anbefalinger når det gjelder peeling? 

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste etter min mening er hår og tenner. Dersom det er en kvinne jeg synes er mindre attraktiv (som er en sjeldenhet) er det som regel dette det går på. Tenner er jo ganske kostbart å ordne, men så lenge de ser greie ut er det jo ikke et problem.  Håret er nok det jeg synes du bør investere i. En fin hårklipp som passer din ansiktsform samt en flott farge. Her er det viktig å velge en dyktig frisør. Det koster mer, men det gir jo et bedre resultat. Dette er etter min mening alt som trengs for å få en kvinne til å løfte utseende sitt flere hakk. 

Ellers er øyenbryn, lepper og eventuelle mørke ringer under øynene det jeg ville ha gått videre på. Når det gjelder øyenbryn må du jo velge etter hvilken form du liker best. Personlig foretrekker jeg naturlige bryn (litt tykke med form) samt napping under for å rydde opp. Selv er jeg også ganske lys i huden, så jeg liker også å bruke litt rosa rouge i kinnene. Det gir meg et mye friskere utseende. 

Når det gjelder klesplagg avhenger det av klesstilen din. Hva er det du liker/ønsker å gå i? 

Anonymkode: 6a361...3c1

Skrevet
13 timer siden, Alethia skrev:

Ikke for å stjele tråden til TS, men har du noen anbefalinger når det gjelder peeling?

Ja, jeg har prøvd utallige peelinger. Det finnes èn som er selve dronninga, et skikkelig WOW produkt: Elisabeth Arden PRO sin INVIGORATING FACE & BODY SCRUB. Føler du får helt ny hud etterpå. Kan faktist love deg at du vil elske den!! (Hele denne serien er fantastisk, men peelingen er noe helt for seg selv).

shortcode image

En god nummer to er Matis sin Réponse Délicate - Peeling Cream Sensitive Skin: du får nydelig babyhud.

visuel-pdt-site-rd-creme-gom.jpg

Begge er hudpleiesalongprodukter, men går fint ann å kjøpe på nett. Lykke til:)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, FayFerner skrev:

Ja, jeg har prøvd utallige peelinger. Det finnes èn som er selve dronninga, et skikkelig WOW produkt: Elisabeth Arden PRO sin INVIGORATING FACE & BODY SCRUB. Føler du får helt ny hud etterpå. Kan faktist love deg at du vil elske den!! (Hele denne serien er fantastisk, men peelingen er noe helt for seg selv).

shortcode image

En god nummer to er Matis sin Réponse Délicate - Peeling Cream Sensitive Skin: du får nydelig babyhud.

visuel-pdt-site-rd-creme-gom.jpg

Begge er hudpleiesalongprodukter, men går fint ann å kjøpe på nett. Lykke til:)

Den øverste, kjøper man den på apoteket? 

Anonymkode: abf40...ab5

Skrevet

PS; begge de peelingene jeg nevnte over er relativt dyre. Dersom lommeboka ikke tilltater det, så bruker jeg i perioder goså Clinique sin 7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula. Veldig bra den også.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Den øverste, kjøper man den på apoteket?

Anonymkode: abf40...ab5

Nei, på hudpleiesalonger. Går ann å kjøpe på nett, men da også gjennom hudpleiesalong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...