AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hei! Jeg har en nær kompis jeg henger med. Jeg røyker ikke,drikker heller kke og gjør ingenting av det ulovlige. Det vet både kompisen og familien hans.Vi møtes går til kaffen chill osv. Vi har vært kompiser I 11 år nå. Men moren hans vil kke at han henger seg med meg. Særlig når vi kommer seint hjem om natten, hun er også veldig redd for han. Hva kan eg gjøre for å beholde venneforhold med han? Takk på forhånd Anonymkode: 552b6...053
EvaLena Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Spør mora om hvorfor hun ikke ønsker at dere skal være venner. Be henne være ærlig.
Mari Y Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har en nær kompis jeg henger med. Jeg røyker ikke,drikker heller kke og gjør ingenting av det ulovlige. Det vet både kompisen og familien hans.Vi møtes går til kaffen chill osv. Vi har vært kompiser I 11 år nå. Men moren hans vil kke at han henger seg med meg. Særlig når vi kommer seint hjem om natten, hun er også veldig redd for han. Hva kan eg gjøre for å beholde venneforhold med han? Takk på forhånd Anonymkode: 552b6...053 Som nevnt over her: spør henne hvorfor. Dersom han bor hjemme, bør han også følge foreldrenes regler. Om de da ikke liker at han er ute sent, har de all rett til å si nei. Er noe annet om han bor alene. Du kan sikkert også spørre ung.no om mer råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå