AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Når jeg og en date koser og han får en åpenbar ereksjon er det jo alltids litt vansklig å kose uten at den kommer i veien. Nyter gutter når jenta rett og slett ligger oppå deg og er åpenbart borti kuken din? eller er det vondt? Anonymkode: 2ccfe...32d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Hadde vært mye bedre om ts sluttet å hisse opp daten slik og heller lot han få knulle fitta di.. Anonymkode: 3223a...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært mye bedre om ts sluttet å hisse opp daten slik og heller lot han få knulle fitta di.. Anonymkode: 3223a...8ee Vi er begge jomfruer, tror ikke han har lyst å endre på det any time soon..ts Anonymkode: 2ccfe...32d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge jomfruer, tror ikke han har lyst å endre på det any time soon..ts Anonymkode: 2ccfe...32d Hvor gammel er dere? Jeg tror nok ikke han har noe imot det for å si det sånn. med mindre han er skikkelig streng og tar avhold fra sex da ☺ Anonymkode: 2c6e6...817
Gjest Aye Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Synes det er deilig, enda deiligere hvis jenta kan gni litt også. Ikke bare ligge helt i ro oppå kuken.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Den 3. juli 2016 at 18.29, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er dere? Jeg tror nok ikke han har noe imot det for å si det sånn. med mindre han er skikkelig streng og tar avhold fra sex da ☺ Anonymkode: 2c6e6...817 jeg er 15 og han er 17 Anonymkode: 2ccfe...32d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Den 3. juli 2016 at 22.27, Aye skrev: Synes det er deilig, enda deiligere hvis jenta kan gni litt også. Ikke bare ligge helt i ro oppå kuken. prøver å ikke gjøre det så åpenbart, siden det kun er kosing ikke noe mer. om jeg begynner å gni så blir det kanskje litt for åpenbart haha Anonymkode: 2ccfe...32d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: prøver å ikke gjøre det så åpenbart, siden det kun er kosing ikke noe mer. om jeg begynner å gni så blir det kanskje litt for åpenbart haha Anonymkode: 2ccfe...32d Tull. La han få kjenne sprekken din. Anonymkode: 3223a...8ee
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tull. La han få kjenne sprekken din. Anonymkode: 3223a...8ee haha kosingen er ikke så seksuelt at det hadde passet inn tror jeg. men når jeg ser bulken i boksa blir jeg ganske så gira, å prøver da å plassere meg på en slik måte at jeg på en måte ligger oppå den, om du er gutt, syntes du dette høres vondt eller behagelig ut? men grunngiving please Anonymkode: 2ccfe...32d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå