AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Er utrolig sulten og har lyst til å lage meg kylling og pasta. Orker ikke gå til bensinstasjonen for å kjøpe fløte, så det jeg har er rømme, melk og smør bare. Er det noe av det jeg kan lage saus eller noe av til kylling med disse ingrediensene? På forhånd takk!! Anonymkode: 40c52...ee2
Forundret.. Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Hva med å smelte litt smør, jevne med mel. Spe ut med melk og ha i litt ost og diverse krydder som faller i smak? Hvis du har noe ost og mel da.. Endret 2. juli 2016 av Forundret.. 1
Gjest Ajax Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Har du hønsebuljong? Hva slags kylling har du?
Gjest Ajax Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Lag deg en helt vanlig saus med smør, melk, buljongterning, kyllingkraft og mel 😄
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Takk!:D har ikke buljong da, men tenker å bruke kjøtt/grillkrydder maybe Anonymkode: 40c52...ee2
Forundret.. Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Det enkle er ofte det beste. Litt salt og pepper, evt basilikum eller lignende 😊 Og forresten, du kan ta vare på litt av pastavannet slik at du kan jevne ut litt med det om sausen blir for tykk. Endret 2. juli 2016 av Forundret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå