Gjest ParfymeSnuserN Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 Rams opp alle dine parfymer (nesten alle da). Og start med din favoritt og ranger nedover. Her er mine: Angel (husker ikke designeren) 212 Sexy (------"------) Envy Me (Givenchy) Light blue (dolce gabbana) Chanel No 5 (chanel of course) Glow (J-Lo) Har ikke så mange jeg men gøy å se hva andre har og liker. Skriv gjerne ned merket også!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Parfymene som står i kjøleskapet mitt nå: Still (Jennifer Lopez) 1881 (Nino Cerruti) Ralph (Ralph Lauren) Noa (Cacharel) Light Blue (Dolce & Gabbana) - denne er nesten tom, kommer ikke til å kjøpe ny... Den er ganske god, men "alle" har den. Tidligere har jeg også hatt Laura (Laura Biagiotti) og Hypnotic Poison (Christian Dior). Jeg kjøper stort sett bare flasker med 30 ml, ellers klarer jeg ikke å bruke dem opp før de blir harske.
birgitte242 Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Gucci II - Gucci Gucci - Gucci Black - Bvlgari Intuition - Estee Lauder Sensi - Giorgio Armani Simply - Clinique
Gjest Lilleulv Skrevet 6. november 2004 #4 Skrevet 6. november 2004 lancome miracle so magic hugo boss deep red ralph lauren cool
Arkana Skrevet 6. november 2004 #5 Skrevet 6. november 2004 Det vet jeg ikke om jeg gidder, jeg samler på parfymer og har altfor mange. Men kan nevne de jeg kommer på i farta. Jeg bruker stort sett bare de fire første. Cerrutti 1881 Chloe Chloe Narcisse Shafali Pivoine Sotto Voce (Laura Biagotti) Scherrer White Diamond Red Door (Elizabeth Arden) Vanderbilt Poison CK1
Malou Skrevet 6. november 2004 #6 Skrevet 6. november 2004 Cristobal (Balenciaga) Min favoritt! Light Blue (D&G) Angel (Thierry Mugler) Miracle (Lancome) Ikke så lenge siden jeg ryddet opp i og kastet ut gamle rester som jeg av en eller annen grunn ikke har giddet å bruke lenger.
Andrine22 Skrevet 6. november 2004 #7 Skrevet 6. november 2004 1. Donna (Siergo tacchini) 2. Boss Women (Hugo Boss) 3.Green tea (Elizabeth Arden) 3.Clinique Happy Hart (Clinique) Tre'erne ligger på jevn plassering... Har et bar parfymer til,men de lukter IKKE godt og husker ikke hva de heter...
Samantha Skrevet 6. november 2004 #8 Skrevet 6. november 2004 1. Romance (Ralph Lauren) 2. Island Kiss (Escada) Har kun to parfymer for øyeblikket, eg. Og begge er snart tomme!
Saeria Skrevet 6. november 2004 #9 Skrevet 6. november 2004 L'Eau D'issey (Issey Miyake) Laura (Laura Biagiotti) T girl (Tommy Hilfiger) Angel (Thierry Mugler) Angel ville jeg ha plassert mye høyere før, men av en eller annen grunn passe jeg den ikke lenger, og den ligger ubrukt i emballasjen sin.
Philosophia Skrevet 6. november 2004 #10 Skrevet 6. november 2004 Blir spennende å se Ethereals liste... Laura - Laura Biagiotti er helt klart min favoritt! Alltid denne jeg faller tilbake til.
KattaKlore Skrevet 6. november 2004 #11 Skrevet 6. november 2004 Withe Dimond Ultra Violet Hiris Gucci
Carmen_ Skrevet 6. november 2004 #12 Skrevet 6. november 2004 Orker ikke ramse opp alle, men her er noen av favorittene. Envy me & Noa Noa (de deler første plassen) FCUK Miracle Initial (Cacharel) Laura Ultraviolet (paco rabanne) Angel She/Night eller noe sånn (armani) Light Blue (er ikke så glad i den egentlig)
Diva Skrevet 7. november 2004 #14 Skrevet 7. november 2004 Brit - Burberry Premier Jour - Nina Ricci Light Blue - Dolce & Gabbana 5th Avenue - Elizabeth Arden Dolce & Gabbana (tror den bare heter det, er en flaske i glass som er firkantet med litt gull og rød kork) Trèsor - Lancöme Chloè - Karl Lagerfeld (?) Exult - Naomi Campbell Sun Moon Stars - Karl Lagerfeld (lukter nydelig, men ikke på meg...) Et par favoritter som jeg dessverre har brukt opp: (og forhåpentligvis skaffer igjen snart) Island Kiss - Escada Cabotine og Pastel - Gres Woman - Paul Smith Yvresse (tidl. navn Champagne) Yves Saint Laurent
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2004 #15 Skrevet 7. november 2004 Ultra Violet Versus Angel Innocent Green tea Light blue Lacoste Donna Kommer ikke på flere.
Gjest Étoile Skrevet 7. november 2004 #16 Skrevet 7. november 2004 Til daglig bruk: Dior Pure Poison Lacoste pour Femme Matis Precieuse Ondée Stella by Stella McCartny D&G Light Blue Kveldsbruk: Donna Karan Black Cashmere Dior Addict Rester som brukes sjelden: L'eau par Kenzo Nina Ricci Premier Jour Armani Mania Aqua di Gio Hugo Boss Woman
Suzy Skrevet 8. november 2004 #17 Skrevet 8. november 2004 L'Heure Bleu Meteorites Chanel no 5 Shalimar Nahema Aromatic Elexir
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #18 Skrevet 8. november 2004 Parfymene som befinner seg hjemme hos meg per i dag er: 1. Belara (Mary Kay) 2. Journey (Mary Kay) 3. Light Blue (D & G) 4. Chloé (Lagerfeldt - eau de tiolett som er like god i duften fremdeles etter ti år eller noe sånt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå