AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #21 Del Skrevet 1. august 2016 Den Sunday, July 03, 2016 at 20.14, Tinuwiel skrev: Jeg har denne: http://www.barnashus.no/ryco-everyday-messenger-stelleveske.html veldig fornøyd med den, og den er nøytral så mannen bruker den også når han har med seg babyen. Jeg har akkurat byttet ut den. Dårlig kvalitet.p Anonymkode: 325b6...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #22 Del Skrevet 1. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat byttet ut den. Dårlig kvalitet.p Anonymkode: 325b6...097 Hvor lenge brukte du den før du byttet den ut? Hvilken stelleveske bytter du til? Anonymkode: b455a...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. august 2016 #23 Del Skrevet 1. august 2016 Den Friday, July 08, 2016 at 13.32, Minlillelykke skrev: Vi er godt fornøyd med emmaljunga sin vanlige stelleveske, ikke eksklusive. Den har god plass tilbleier, våtservietter, flasker (om du bruker det) og skift. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå