AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Del Skrevet 2. juli 2016 Jeg har en svart Britax-vogn, og må finne en stelleveske. Hittil har jeg vurdert Britax sin stelleveske og denne: https://www.amazon.com/gp/aw/d/B006H1NRXI?pc_redir=T1 Men har dere bedre forslag? Erfaringer? Vil gjerne ha en som er funksjonell men som også ser pen ut. Anonymkode: bcdb7...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Del Skrevet 2. juli 2016 Husker ikke hva min het, men endte opp med å bytte til en god sekk etter et par måneder. Mye mer praktisk og bedre plass. Anonymkode: 8b6d0...818 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 3. juli 2016 #3 Del Skrevet 3. juli 2016 Støtter AB....min erfaring er at jeg stresset mye mer enn nødvendig med å finne "rett" stelleveske. Er jo faktisk ikke nødvendig med stelleveske i det hele tatt - finnes jo andre,billigere og mye mer praktiske ting å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg bruker en fjellreven tote som kan brukes både som veske og ryggsekk. Anonymkode: 4e1b6...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg har stellebag fra Stokke, veldig fornøyd med den! Mannen liker den også, det er et stort pluss Anonymkode: 16ca2...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Del Skrevet 3. juli 2016 Mye bedre med en skikkelig sekk. Særlig ommdu skal ha barn og stellesaker med deg i bil, på reise m.m. å dingle med en veske samt barn på armen(e) gav jeg fort opp. Anonymkode: ce024...680 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 3. juli 2016 #7 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg har denne: http://www.barnashus.no/ryco-everyday-messenger-stelleveske.html veldig fornøyd med den, og den er nøytral så mannen bruker den også når han har med seg babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #8 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg brukte en helt vanlig gymbag. Anonymkode: f3c0a...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud2014 Skrevet 3. juli 2016 #9 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg er mest fornøyd med Allerhand sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Del Skrevet 4. juli 2016 17 timer siden, Tinuwiel skrev: Jeg har denne: http://www.barnashus.no/ryco-everyday-messenger-stelleveske.html veldig fornøyd med den, og den er nøytral så mannen bruker den også når han har med seg babyen. Vi har en som likner i et annet merke. Veldig praktisk og et stoooort pluss er at mannen også kan bruke den så ikke det alltid blir meg som må bære den (typisk om man velger en type veske-stelleveske). Anonymkode: 58be4...bdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg hadde den vanlige veska mi. Den første uka var jeg ikke på bena, og mannen min som da trillet tur, hadde tatt en tom polpose med to/tre bleier i, noen hundebæsjeposer, en pakke våtservietter og en zinksalve, og stappet nederst i vognbaggen i fotenden under dyna. Det fungerte utmerket i flere måneder. Anonymkode: 2941a...dcf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 4. juli 2016 #12 Del Skrevet 4. juli 2016 Har Petite Cherie eller noe sånn,kjøpt på Jollyroom. Har hatt Babybjørn og Skip Hop før,alt er i grunnen greit. En vanlig veske gjør samme nytten,men en stellematte er grei å ha oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. juli 2016 #13 Del Skrevet 4. juli 2016 Vi har veskene som hører til vognene, Silver Cross Sleepover Elegance og Beemoo Duo jogger. Begge fungerer utmerket, så min erfaring er at man blir vant til de forskjellige veskene og de fungerer like bra. Jeg liker at de har stellematter, flaskekjøler (kun SC, og jeg bruker den til egen drikke ) og flere rom så det er lett å finne fram det man trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #14 Del Skrevet 8. juli 2016 Vi har Emmaljunga vogn, og kjøpte stellevesken som hører til vognen. Synes den er helt topp At den matcher vognen er heller ikke dumt Anonymkode: 63ec5...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GørilB Skrevet 8. juli 2016 #15 Del Skrevet 8. juli 2016 Brukte min egen (store) veske i begynnelsen, og den fungerte utmerket. Men så fikk jeg en flaskebaby og måtte kjøpe en stelleveske (eller større veske) for å få med meg alt av flasker, termos, mme osv. Kjøpte en enkel svart veske av merket ryco. Både jeg og mannen er fornøyd med den og ikke var den så dyr heller og veldig kjekt med stellematte i vesken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 8. juli 2016 #16 Del Skrevet 8. juli 2016 Vi er godt fornøyd med emmaljunga sin vanlige stelleveske, ikke eksklusive. Den har god plass tilbleier, våtservietter, flasker (om du bruker det) og skift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 8. juli 2016 #17 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg brukte en vanlig sekk, og syntes det var veldig praktisk. Stelleveske har jeg aldri hatt og aldri savna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 8. juli 2016 #18 Del Skrevet 8. juli 2016 2 timer siden, Minlillelykke skrev: Vi er godt fornøyd med emmaljunga sin vanlige stelleveske, ikke eksklusive. Den har god plass tilbleier, våtservietter, flasker (om du bruker det) og skift. Bruker den jeg og☺ skjønner ikke hva mer jeg trenger av en stelleveske😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #19 Del Skrevet 8. juli 2016 Har Skip Hop Chelsea. Syns den er veldig lekker, i tillegg til å være bra og praktisk! http://www.skiphop.com/media/catalog/product/cache/1/image/1024x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/k/skiphop-chelsea-downtown-diaper-satchel-black3.jpg Anonymkode: e8fb1...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #20 Del Skrevet 1. august 2016 Vi kommer mest sannsynlig til å kjøpe stelleveska fra Stokke. Liker at den kan brukes både som sekk og veske. Det er også viktig at mannen liker den/synes den ser grei ut slik at han også vil bruke den. Det er overraskende få stellevesker som har et "mannevennlig" design. Jeg trodde utviklingen hadde kommet lenger. Anonymkode: b455a...283 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå