Gjest Hummels Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hvor enn jeg er så er det skrikerunger! Jeg er så lei. Da mener jeg ikke spedbarn for de tåler jeg. Så klart skriker så små. Men de fra 2-3 år som får hyle og skrike så mye de vil og foreldra GIR FAEN! Ta nå å lær de folkeskikk! På tide å begynne i den alderen. De kan ikke ligge å hyle som en baby og foreldra ignorerer det, og later som ingenting. Få de til å holde kjeft! Ikke vær så lat at dere må la andre oppdra de. Ich hasse es!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Og jeg vil ikke høre på sutringen din. Men men, hva kan man gjøre? Anonymkode: 6477f...c42 22
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Kom tilbake til denne tråden din om 2-3 år, når du selv har blitt far.Anonymkode: 02a1a...423 11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 5 minutter siden, Hummels skrev: Hvor enn jeg er så er det skrikerunger! Jeg er så lei. Da mener jeg ikke spedbarn for de tåler jeg. Så klart skriker så små. Men de fra 2-3 år som får hyle og skrike så mye de vil og foreldra GIR FAEN! Ta nå å lær de folkeskikk! På tide å begynne i den alderen. De kan ikke ligge å hyle som en baby og foreldra ignorerer det, og later som ingenting. Få de til å holde kjeft! Ikke vær så lat at dere må la andre oppdra de. Ich hasse es! Da synes jeg du skal stikke innom nå og fortelle disse foreldrene hvordan de får småungene til å slutte å skrike. Det er jo det enkleste i verden og jeg er sikker på at de lar ungene skrike fordi de elsker å høre på det... Jeg mener, alle foreldre elsker vel ungeskrik og synes det er helt ok å høre på? .... Anonymkode: 6e861...9b1 14
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 5 minutter siden, Hummels skrev: Hvor enn jeg er så er det skrikerunger! Jeg er så lei. Da mener jeg ikke spedbarn for de tåler jeg. Så klart skriker så små. Men de fra 2-3 år som får hyle og skrike så mye de vil og foreldra GIR FAEN! Ta nå å lær de folkeskikk! På tide å begynne i den alderen. De kan ikke ligge å hyle som en baby og foreldra ignorerer det, og later som ingenting. Få de til å holde kjeft! Ikke vær så lat at dere må la andre oppdra de. Ich hasse es! Kunne vel tatt dette I en av de andre "Jeg hater andre sine barn", tråder? Anonymkode: 27f59...5a4 5
Gjest Hummels Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg vil ikke høre på sutringen din. Men men, hva kan man gjøre?
Gjest Hummels Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg vil ikke høre på sutringen din. Men men, hva kan man gjøre? Anonymkode: 6477f...c42 Jeg skulle liksom svare i sta, men.. Sutringa mi hører du ikke på samme måte som barnehyl. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da synes jeg du skal stikke innom nå og fortelle disse foreldrene hvordan de får småungene til å slutte å skrike. Det er jo det enkleste i verden og jeg er sikker på at de lar ungene skrike fordi de elsker å høre på det... Jeg mener, alle foreldre elsker vel ungeskrik og synes det er helt ok å høre på? .... Anonymkode: 6e861...9b1 Går an å ta ungen opp og vise hvem som er sjefen. Ta de med ut i bilen hvis de er på offentlige steder. Ikke la de sprenge trommehinnene til folk!! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne vel tatt dette I en av de andre "Jeg hater andre sine barn", tråder? Anonymkode: 27f59...5a4 Drar ikke opp gamle tråder.
DizzyRonson Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 Uæææææææææ!!!! Huh Uæææææææææ!!!! Æhuuuuuuuuuuuuuu!!!! *whack!* Stille med deg Hummels ellers får du legge deg uten kvelds!! 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 En spesiell hendelse som er grunnen til at du opprettet tråden, eller bare generell irritasjon over ungehyl? Hvor ofte opplever du egentlig at 2-3åringer hyler uten at foreldrene bryr seg? Anonymkode: 003f2...a89
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #12 Skrevet 2. juli 2016 2 minutter siden, Hummels skrev: Jeg skulle liksom svare i sta, men.. Sutringa mi hører du ikke på samme måte som barnehyl. Nei, den er mye verre Anonymkode: 6477f...c42 12
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. juli 2016 #14 Skrevet 2. juli 2016 (endret) 5 minutter siden, Hummels skrev: Jeg skulle liksom svare i sta, men.. Sutringa mi hører du ikke på samme måte som barnehyl. Går an å ta ungen opp og vise hvem som er sjefen. Ta de med ut i bilen hvis de er på offentlige steder. Ikke la de sprenge trommehinnene til folk!! Drar ikke opp gamle tråder. 1.) Det kalles BARNEhyl fordi de er BARN.. Noe å reflektere over? 2.) - ja, man kan irettesette barn, og beklagelig nok er ikke barn maskiner som reagerer automatisk adlydende slik foreldre skulle ønske når man irettesetter dem. Kanskje vi skulle innføre vold mot barn igjen,:det ville hjulpet mot problemet ditt. Eller foreldre med småbarn kan krype under en stein og leve av naturen frem til barna er myndig..? - 3.) du kunne like gjerne gjort det, er nok av "anti-barn" tråder her inne nå. Endret 2. juli 2016 av noe tilfeldig
Gjest Hummels Skrevet 2. juli 2016 #15 Skrevet 2. juli 2016 2 minutter siden, DizzyRonson skrev: Uæææææææææ!!!! Huh Uæææææææææ!!!! Æhuuuuuuuuuuuuuu!!!! *whack!* Stille med deg Hummels ellers får du legge deg uten kvelds!! Nettopp! Sånn de må gjøre! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En spesiell hendelse som er grunnen til at du opprettet tråden, eller bare generell irritasjon over ungehyl? Hvor ofte opplever du egentlig at 2-3åringer hyler uten at foreldrene bryr seg? Anonymkode: 003f2...a89 En veldig irritasjon over ungehyl etter at jeg var ute med en jævlig bihulebetennelse. Var og spiste med ei venninne etterpå og den hylinga av en drittunge! Etterpå når vi var å handlet så var det faen meg skrikerunger der også!!
Gjest Hummels Skrevet 2. juli 2016 #16 Skrevet 2. juli 2016 (endret) 23 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: 1.) Det kalles BARNEhyl fordi de er BARN.. Noe å reflektere over? 2.) - ja, man kan irettesette barn, og beklagelig nok er ikke barn maskiner som reagerer automatisk adlydende slik foreldre skulle ønske når man irettesetter dem. Kanskje vi skulle innføre vold mot barn igjen,:det ville hjulpet mot problemet ditt. Eller foreldre med småbarn kan krype under en stein og leve av naturen frem til barna er myndig..? - 3.) du kunne like gjerne gjort det, er nok av "anti-barn" tråder her inne nå. Det som er rart i 2016 er at barn får lov til alt for de er jo BARN!! Endret 3. juli 2016 av ninuska_
Gjest Hummels Skrevet 2. juli 2016 #17 Skrevet 2. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den er mye verre Anonymkode: 6477f...c42 Sprenger jeg trommehinnene dine? Huff da..
vivana Skrevet 2. juli 2016 #18 Skrevet 2. juli 2016 Ofte roer barn seg fortere hvis foreldre ignorerer dem. Så mange, inkludert meg, bare lar de skrike ferdig, sånn at man kan gå videre. Det er dessverre ikke tid til å løpe til og fra bilen, tiden er allerede knapp for småbarnsforeldre. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #19 Skrevet 2. juli 2016 5 minutter siden, Hummels skrev: Sprenger jeg trommehinnene dine? Huff da.. Ja, tar heller hundre skrikende unger enn sutringen din Anonymkode: 6477f...c42 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #20 Skrevet 2. juli 2016 Du har vel ikke unger selv går jeg utifra? Mange barn er frekke ja, uoppdragne og mangler folkeskikk. Mange foreldre er temmelig udugelige, tror ikke alle forstår hva oppdragelse betyr engang. Men ja, barn er barn! Noen ganger skriker de for den minste ting. De er tidlig i utviklingen og har fortsatt dårlig impulskontroll. De skal lære så mye. Selv om vi som foreldre gjør alt vi kan så hender det at barna får raserianfall. Vi prøver iallefall å ta hensyn til andre ved å feks fjerne barnet fra situasjonen hvis de får raserianfall i full offentlighet. Vi må tenke på barnets beste og på hensynet til andre mennesker. Det er ikke alltid så lett. Kanskje du får litt større forståelse for barn og foreldre når du selv er i den situasjonen. Kanskje du vil oppleve at det ikke er så svart-hvitt som du fremstiller det her. Anonymkode: 74215...e29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå