Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #1 Del Skrevet 6. november 2004 Er det lurt og dra/puste/innhalere Bensin... la oss si at du sitter et sted ute, der det er kaldt f.eks. i en garasje,du vil ha litt varme, og bruker en propan ovn etc, som er åpen, og du har bensin lukta rundt deg, og du innhalerer dette!! du har drekki i en god del, og når du kommer inn i varmen,så fryser du, og spyr som faen!! hva er grunnen, alkohol eller bensinen du har innhalert???? noen må hjelpe meg, trenger svar på dette, virkelig!! hjelp meg, en eller annen.... hilsen jente 15år:( og er dette farlig:( hjelp meg, en eller annen, jeg trenger ett svar!! det er bare det jeg ber om!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #2 Del Skrevet 6. november 2004 Har du spydd, er det nok ingen grunn til bekymring. Drikk masse vann så går det nok greit. Det er farlig å inhalere bensin, veldig farlig, dødelig! Men ikke som du beskriver her. Hadde du derimot inhalert bare bensin uten noe form for oksygen utenom, f.eks at du har det i en pose og inhalerer på denne måten, er det dødelig. Huff, skulle ønske jeg var der for deg nå, eller i det minste var der for å vekket dine foreldre slik at dem kunne fått hjulpet datteren sin. Vekk dem, fortell hva som er skjedd, og la dem få hjelpe deg. Eller ring legevakten for å høre. Håper det går bra med deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #3 Del Skrevet 6. november 2004 Om det er lurt å innhalere bensin? Nei. Om det er lurt å være stup full når man er 15 år? Nei. Det var nok kombinasjonen som fikk deg til å spy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 Du er ikke i fare, det kan du være trygg på. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå