Gjest Theakri Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 tredje innlegget jeg legger ut her.. mine katter sloss eller lekesloss men så ligger de sånn som på bildet.. de har vært sammen i 3 dager en voksen hannkatt som er sterilisert på 3 år og en jente på 12 uker.. er de begynt å godkjenne hverandre? jeg vet jeg maser.. men har hatt katten min så lenge at jeg kjenner han... men dette lover vel bra siden de ligger sånn? de sloss av og til..
Gjest kira87 Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Det ser ut som to katter som godtar hverandre
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Det ser ut som om pusene koser seg og har funne hverandre. Veldig søte begge to.Anonymkode: c7750...9f4
Gjest Theakri Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 2 minutter siden, kira87 skrev: Det ser ut som to katter som godtar hverandre tusen takk for svar! har hatt katt hele mitt liv! men aldri hatt to! men sånn som dette så håper jeg det går fremover? de sloss av og til og lille pus freser og sier når det er nok.. men tror storepus er slik fordi at lillepus blir for voldsom for han at han av og til tar litt hardt i... men vi får krysse fingrene <3
Gjest Theakri Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut som om pusene koser seg og har funne hverandre. Veldig søte begge to. Anonymkode: c7750...9f4 tusen <3 takk! de sloss av og til og minsta freser.. og storepus biter.. men så ligger de sånn! blir så forvirret! er de begynt å bli venner eller? hehe, jeg tror minsta blir litt for voldsom av og til, at storepus reagerer med å skrike.. men ellers så ligger de sånn
Gjest kira87 Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 De tester nok sikkert bare grenser/lekesloss. Du ville sett mer vifting med hale, flate ører og knurring/murring hvis de hadde vært uvenner. Det er jo storepus som må godta at det kommer et nytt familiemedlem, og det virker det som at den har gjort.
Gjest Theakri Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 22 minutter siden, kira87 skrev: De tester nok sikkert bare grenser/lekesloss. Du ville sett mer vifting med hale, flate ører og knurring/murring hvis de hadde vært uvenner. Det er jo storepus som må godta at det kommer et nytt familiemedlem, og det virker det som at den har gjort. ja lillepus freser og skriker når de leikesloss..er bare når lillepus blir litt for ivrig for storepus, og storepus klorer til.. men ellers så sover de sammen osv.. men lillepus lager lyd når de lekesloss.. sikkert normalt men...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Ja, hadde de ikke godtatt hverandre hadde de garantert ikke ligget sånn. Mine puser har ALDRI ligget sammen på måten der, men de godtar likevel hverandre. Men det tok flere dager før de gjorde det. I starten var det fresing og dasking og skikkelig slossing flere ganger om dagen, men det gikk seg til etterhvert. Hos deg virker det som det har gått rimelig greit helt fra starten og det er kjempebra! Ser ut som de liker hverandre godt og det er helt normalt at de lekesloss, og at det kan se/høres litt ille ut når mine lekesloss så ligger det igjen pelsdotter over alt etterpå og det hender de freser om de har fått nok Må for øvrig nevne at du har veldig fine puser! Lillepusen lignet veldig på min lillepus når hun var liten Anonymkode: 3e774...73b 1
Rumle Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 Fine puser du har - og de hadde garantert aldri lagt seg slik om de mislikte hverandre
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #11 Skrevet 3. juli 2016 Ser ikke noe galt i det der. Hvor lenge hat du hatt katter egentlig? Katter er flinke på å vise hva de liker og ikke liker, så du må stole på dem. Anonymkode: 74713...d41
Gjest Theakri Skrevet 3. juli 2016 #12 Skrevet 3. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hadde de ikke godtatt hverandre hadde de garantert ikke ligget sånn. Mine puser har ALDRI ligget sammen på måten der, men de godtar likevel hverandre. Men det tok flere dager før de gjorde det. I starten var det fresing og dasking og skikkelig slossing flere ganger om dagen, men det gikk seg til etterhvert. Hos deg virker det som det har gått rimelig greit helt fra starten og det er kjempebra! Ser ut som de liker hverandre godt og det er helt normalt at de lekesloss, og at det kan se/høres litt ille ut når mine lekesloss så ligger det igjen pelsdotter over alt etterpå og det hender de freser om de har fått nok Må for øvrig nevne at du har veldig fine puser! Lillepusen lignet veldig på min lillepus når hun var liten Anonymkode: 3e774...73b Så godt å høre! hjelper veldig å høre deres erfaringer! er litt knuffing her også, men det går seg vel til! ja det er helt nydelige! <3 men er ikke alle puser det da skikkelig kattemenneske jeg! hehe!
Gjest Theakri Skrevet 3. juli 2016 #13 Skrevet 3. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe galt i det der. Hvor lenge hat du hatt katter egentlig? Katter er flinke på å vise hva de liker og ikke liker, så du må stole på dem. Anonymkode: 74713...d41 Har hatt katter hele livet! men så flyttet jeg for meg selv for snart 4 år siden med samboer og da fikk vi eldste pus! så kjenner han ut og inn. men er bare så mye man må forholde seg til når man plutselig har to i samme hus, det har jeg aldri opplevd før
Gjest Theakri Skrevet 4. juli 2016 #15 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Den 3. juli 2016 at 13.44, Kontormus skrev: Er storepusen din en rasekatt? Den er en blandingskatt! mor var en britisk korthåret og far en korat. så han har fått en veldig fin blanding av to forskjellige rasekatter så vi var veldig heldig men han, finnes ikke så mange korat katter i norge, så han er sjelden vare hehe! Endret 4. juli 2016 av Theakri
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #16 Skrevet 4. juli 2016 Det er helt normalt at den eldste vil vise den yngste hvem som er sjefen. At det er knurring og snerring er vanlig. Det kan ta tid for to puser og blir kjent med hverandre og at den lille må lære hvem som er sjefen, nemlig den eldste. Han er jo voksen og den andre en baby som selvsagt ikke har peiling. Jeg hadde katt på 2 år da den yngste kom på 12 uker. To jenter. Hun fikk virkelig gjennomgå. Fant også mine sånn så dine liggendes inntil hverandre, da smelta hjertet mitt. Den lille begynte og ta etter gamla så var snodig når hu herma etter den voksne når rengjøring av pels stod på programmet. De oppfører seg akkurat som de ville gjort i vill tilstand. Slapp av men bare følg med hvis du merker unormal oppførsel på den eldste. Anonymkode: 8f1f8...ab3
Gjest Theakri Skrevet 4. juli 2016 #17 Skrevet 4. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt at den eldste vil vise den yngste hvem som er sjefen. At det er knurring og snerring er vanlig. Det kan ta tid for to puser og blir kjent med hverandre og at den lille må lære hvem som er sjefen, nemlig den eldste. Han er jo voksen og den andre en baby som selvsagt ikke har peiling. Jeg hadde katt på 2 år da den yngste kom på 12 uker. To jenter. Hun fikk virkelig gjennomgå. Fant også mine sånn så dine liggendes inntil hverandre, da smelta hjertet mitt. Den lille begynte og ta etter gamla så var snodig når hu herma etter den voksne når rengjøring av pels stod på programmet. De oppfører seg akkurat som de ville gjort i vill tilstand. Slapp av men bare følg med hvis du merker unormal oppførsel på den eldste. Anonymkode: 8f1f8...ab3 Ja! tror det skal gå bra! merker at storepus er blitt litt "care" og lar minsta kose og lekesloss med han uten at han bryr seg så mye lengre.. så det går fremover her :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå