Gjest Happycat Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 For 3uker siden startet jeg optimistisk min nye kur for å få mer livsglede, stå-på-humør og ikke minst sexlyst.. Jeg venter fortsatt på virkninga! Jeg føler meg trøttere og trøttere og har like lite sexlyst som før.. Noen som har erfaringer med dette? Funker det eller er det bare håp i en pille??? :-? Er jeg lurt??
Polly Ester Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Rosenrot skal visst være så bra, men det funka ikke for meg heller... Jeg ble ikke trøttere, men ikke noen særlig piggere heller, og ikke ble det noe spesielt forandring i sexlysten, heller...
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Det funker for meg. Skal prøve å forklare. Som kinne og i et etablert forhodl så er det sjelden jeg blir bråkåt. Kåtheten min sitter først og fremst mellom ørene. Dersom den er til stede så kan jeg være mer åpen for sex. Rosenrot gjør at jeg kjenner en "grunnleggende" kribling/kåthet/fokusering på sex. Det betyr at når partneren prøver seg så er jeg mer mottakelig. Jeg er mer intererssert i å tenke på sex og kåtskap. Nå er forholdet mitt i en kjempekrise og kåtheten er fraværende til tross for rosenrot. Jeg tror at rosenrot kun bygger opp opp om noe som allerede er der/noe må ligge til grunn. Litt vanskelig å forklare, men ble du klokere?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Fungerer ikke for meg heller. Jeg er like trøtt og har like lite sex-lyst.
Gjest Happycat Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Takk for svar.. Skal prøve å gå kuren ut i 2måneder til. Har jo tross alt betalt :-) Har faktisk merket at jeg er litt mer oppegående de siste dagene, men det kan jo være fordi jeg har fått sovet ut mens bestemor har vært på besøk og tatt seg av ungen min.. Det kan jo hjelpe i massevis det og..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå