AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Har et problem: jeg finner ikke bher som er gode å ha på. Etter at nr. 2 kom til verden har brystene vokst, til min store fortvilelse. Nå er det 6 mnd etter fødsel, å har ikke ammet på 4 mnd. Jeg håper inderlig at brystene går tilbake litt til. Til nå har jeg brukt sports bh, ikke akkurat sexy. Har noen vanlige bher som er beregnet til større bryster, men den er en pine å bruke. Å på toppen av alt, klarer jeg ikke å bruke bher med bøyler. Så til det store spørsmålet: er det noen her som har et godt tips til bh? Vil gjerne høre vilken slag dere bruker og hvor dere har kjøpt dem. Vil ha tip ang. skikkelig sports bher også. Har noen jeg bruker, men de har racerback, som gnager seg inn i skuldrene. Anonymkode: 791f7...ad8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Det er utrolig individuelt hva som er den perfekte bh. Jeg liker vatterte bh'er med spiler, triple hekter og tykke stropper, fordi "gravity has hit the building". Jeg kjøper mine bh'er på Lindex og jeg har funnet en type bh som passer meg. Og da kjøper jeg mange av dem. Hvis du ikke vil ha spiler, ville jeg ha prøvd butikker som change etc. Og tykkere stropper og triple hekter er veldig praktisk når du har store pupper, etter min mening! Tipset mitt er å prøve litt forskjellige bh'er og når du finner en du føler passer godt, kjøp en. Funker den veldig bra, invester i flere kan hende du bør vente ennå litt til med tanke på graviditeten. Anonymkode: 8d979...c51 2
GammelKaktus Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Jeg kjøper på Lindex, Diva 85F. De funker utrolig bra, beste jeg har funnet til en god pris.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har faktisk kjøpt en del BH'er på ebay, de føles som sports bh'er, men ser mye penere ut. Anonymkode: 8ba6e...ded
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Har tatt brystreduksjon og kan endelig kjøpe BH hvor som helst Før brystreduksjonen handlet jeg for det meste BH på Lindex og KappAhl. Anonymkode: 5ffb7...97d
Gjest 82girl Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk kjøpt en del BH'er på ebay, de føles som sports bh'er, men ser mye penere ut. Anonymkode: 8ba6e...ded har du link?
Gjest *Micki* Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 T-shirt bh er mest behagelig synes jeg ellers synes ofte brystvorten oppå kanten, og bhen må ha brede stropper ellers støtter det ikke nok når brystene er store, da slipper man at stroppene gnager seg litt inn i skulderen. Komfort er viktig. Den beste jeg har kjøpte jeg faktisk på hm, men det er sjelden de har d cup med brede stropper der. Henger meg egentlig på denne tråden her siden jeg trenger et par nye
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 3 minutter siden, 82girl skrev: har du link? http://www.ebay.com/itm/Women-Stretch-Workout-Tank-Top-Seamless-Fitness-Yoga-Padded-Sports-Bra-Racerback-/331752523820?var=&hash=item4d3dfdc82c:m:mZuxUGoJPSSVxhriOVYfnKA Denne har jeg i flere farger, er veldig glad i den Anonymkode: 8ba6e...ded
Gjest 82girl Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: http://www.ebay.com/itm/Women-Stretch-Workout-Tank-Top-Seamless-Fitness-Yoga-Padded-Sports-Bra-Racerback-/331752523820?var=&hash=item4d3dfdc82c:m:mZuxUGoJPSSVxhriOVYfnKA Denne har jeg i flere farger, er veldig glad i den Anonymkode: 8ba6e...ded satt faktisk å så på den der igår sammen med ei venninne. hun sa at den var blitt veldig populær i det siste ser veldig god ut! hvordan syns du de er i størrelse?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #12 Skrevet 2. juli 2016 Nå er det jo inidviduelt hva folk mener er stort da, men jeg bruker 85E og handler for det meste på KappAhl, samt i London når jeg er der. Anonymkode: 6fce5...38c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #13 Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk kjøpt en del BH'er på ebay, de føles som sports bh'er, men ser mye penere ut. Anonymkode: 8ba6e...ded Husker du navnet på selgeren? Anonymkode: 791f7...ad8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #14 Skrevet 2. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husker du navnet på selgeren? Anonymkode: 791f7...ad8 Så at et var svart på fra før Anonymkode: 791f7...ad8
Gjest Nanne70 Skrevet 3. juli 2016 #15 Skrevet 3. juli 2016 Jeg foretrekker bh'er fraTriumph, og kjøper dem stort sett på nett, fordi jeg vet størrelsen min. Timarco pleier f.eks. å ha tilbud på Triumph. .
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #18 Skrevet 3. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.ebay.com/itm/Women-Stretch-Workout-Tank-Top-Seamless-Fitness-Yoga-Padded-Sports-Bra-Racerback-/331752523820?var=&hash=item4d3dfdc82c:m:mZuxUGoJPSSVxhriOVYfnKA Denne har jeg i flere farger, er veldig glad i den Anonymkode: 8ba6e...ded Den tviler jeg på er noe særlig, da det sendes fra Kina. Kjøp heller noe i bedre kvalitet! Anonymkode: 114dd...509
Gjest *kokos* Skrevet 3. juli 2016 #19 Skrevet 3. juli 2016 Jeg bruker 70C, og handler bh-er på Cubus og Lindex. Synes det er vanskelig å finne bh-er med 70-omkrets andre steder.
tekjerringa Skrevet 3. juli 2016 #20 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har 70 DD eller E, handler på Change. Fantastiske BH-er med god holdbarhet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå