Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Korleis er dykkar bryllups-invitasjonar? (eg skal lage sjølv, og treng litt inspirasjon!!)
Gullhår Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Vi laget også innbydelsene selv. Vi kjøpte kartong som vi likte godt og som passet med resten av dekoren vi hadde. Vi hadde et bilde av kirken vi giftet oss i, på fremsiden av invitasjonen. Inni kortet, var det maskinskrevet og godt detaljert, uten at det virket rotete. En enkel og oversiktelig invitasjon.
Maxine Grey Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Sender deg en mail, jeg...om en liten stund, skal bare finne malen...
Edie Skrevet 6. november 2004 #4 Skrevet 6. november 2004 Jeg har akkurat begynt å lage våres. De er i våre temafarger; grønt, kremhvitt og gull. Grønn papp, med kremhvitt ark inni. Festet sammen med gullbånd. På fremsiden er det limt på to gullhjerter, stemplet på et stempel av hjerteblomster og skrevet bryllup i gullskrift. Selve invitasjonsskriften skal bli skrevet på data med løkkeskrift. Teksten på ene sida, svart/ hvitt bilde av oss på andre sida. Ganske lite dilldall på de. Synes selvfølgelig selv at de ble veldig fine og rene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå