AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Noen Tenåringer har er trøtte og sover etter skolen. Sikkert ikke alle, men noen. Får deres Tenåring lov til å sove etter skolen? Anonymkode: 2cd5e...4e8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Ja, så lenge han ikke sitter oppe langt på natt fordi han ikke får sove. Anonymkode: 96b91...111 2
Gjest Becky48 Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Så lenge tenåringen ikke sitter oppe til langt på natt fordi han sover så synes jeg ikke det er problematisk at han får sove på dagen. Dette er noe de fint kan regulere selv, så fremt det ikke går utover nattesøvnen.
skruf Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Eldstejenta mi var ferdig med Vgs nå til sommeren, og det siste halvåret så la hun til seg den vanen med at hun tok seg en kjempelang powernap etter skolen. Selv om hun sov på dagtid så la hun seg til normal tid om kvelden. Jeg har full forståelse, det var til tider et rævkjør på skolen, og særlig siste innspurt med russetid og eksamener. Det er tøft å være tenåring/ungdom og skal være aktiv hele tiden med skole, venner og fritid. Kjenner forøverig selv hvor trøtt jeg er etter dagvakt, middagslaging, husarbeid....farlig fort gjort å ta seg en powenap på sofaen da
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Tenk når disse trøtte tenåringene skal ut i arbeidslivet, da kan de ikke slappe av eller sove før jobben er ferdig. Å få en uvane som ung er vel ikke så smart. Tenk på dere selv med hjem, barn og full jobb, kan dere bare legge dere på ettermiddagen? Jeg får ikke til det selv om jeg er sliten og trøtt. Så ungdom bør ikke få lov til å sove etter skolen. Anonymkode: fb368...f90 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk når disse trøtte tenåringene skal ut i arbeidslivet, da kan de ikke slappe av eller sove før jobben er ferdig. Å få en uvane som ung er vel ikke så smart. Tenk på dere selv med hjem, barn og full jobb, kan dere bare legge dere på ettermiddagen? Jeg får ikke til det selv om jeg er sliten og trøtt. Så ungdom bør ikke få lov til å sove etter skolen. Anonymkode: fb368...f90 Jeg sov mellom 17-1830 da jeg gikk på VGs og er et velfungerende menneske idag 15 år senere. Anonymkode: 59b9e...a39 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #7 Skrevet 3. juli 2016 Jeg sov etter skolen da jeg gikk på vgs. Det var nok fordi 1, skolen var noe slit og jeg hadde behov for 10 timer til dagen. ( to etter skolen og 8 om natten) og 2, jeg hadde nok noe vitamin mangel. Men slikt kom verken jeg eller mine foreldre på å sjekke for. Anonymkode: 82d42...186
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #8 Skrevet 3. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk når disse trøtte tenåringene skal ut i arbeidslivet, da kan de ikke slappe av eller sove før jobben er ferdig. Å få en uvane som ung er vel ikke så smart. Tenk på dere selv med hjem, barn og full jobb, kan dere bare legge dere på ettermiddagen? Jeg får ikke til det selv om jeg er sliten og trøtt. Så ungdom bør ikke få lov til å sove etter skolen. Anonymkode: fb368...f90 Jeg sov av og til etter skolen når jeg var ung. Til og med et par ganger etter jobb. 😮 Har da aldri vært noe problem. Har aldri hatt behov for å legge meg nå når jeg har full jobb og alenemamma med alt ansvar. Man innretter seg etter forholdene vet du. Anonymkode: c491e...e98 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå