AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hei. Har budsjett på tyve tusen, det skal holde til en reise for meg og min datter. Vi har reist en del tidligere, dette året har jeg mindre penger å rutte med-men har så lyst å gi henne en opplevelse for det, vært et år med mye utfordringer og en tur hadde vært et sunt avbrekk fra hverdagen. Så jeg lurer på om noen har noen tips? Vi skal til København uansett, det er bestemt- men derfra? kan man ta tog videre? noen med mer erfaring med f,eks interrail? Må ha det trygt, må være sikker på at pengene holder, min datter er 14.5 år. Takknemlig for tips. Anonymkode: 07999...077
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har budsjett på tyve tusen, det skal holde til en reise for meg og min datter. Vi har reist en del tidligere, dette året har jeg mindre penger å rutte med-men har så lyst å gi henne en opplevelse for det, vært et år med mye utfordringer og en tur hadde vært et sunt avbrekk fra hverdagen. Så jeg lurer på om noen har noen tips? Vi skal til København uansett, det er bestemt- men derfra? kan man ta tog videre? noen med mer erfaring med f,eks interrail? Må ha det trygt, må være sikker på at pengene holder, min datter er 14.5 år. Takknemlig for tips. Anonymkode: 07999...077 Altså dere skal til København hva med å bare nyte det også heller spare en del penger? Anonymkode: d38bd...905 1
caroprins Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Et raskt Søk på Costa Cruises fra København i juli gir et resultat på en ukes cruise fra København via Tyskland og opp norskekysten med flere stopp til Geiranger og ned igjen til København. Pris rett over 4000 pr pers og det er inkludert all mat . Utenom kommer tips , ca en tusenlapp for dere begge , eventuelle utflukter hvis dere ikke vil gå på egenhånd og kjøp av alkohol og mineralvann. Eventuellt spa behandling , frisøren og slikt koster ekstra. Men det trenger man vel egentlig ikke da. Treningssenter og bassenger er gratis. Alle show er gratis og all underholdning ombord rundt forbi er gratis. . Kaffe, te og vann er tilgjengelig hele døgnet og gratis på spesielle steder. Og juice og melk også til frokost. Så en ukes tur for dere med all mat og drikke vil komme på rundt 9000 hvis dere kan få booket biletter på de turene med billige priser. Har selv reist med Costa Cruises på et 14 dagers cruise og gjør det gjerne igjen. Da reiser du fra København. Du har full kontroll på utgifter og det er en trygg reiseform. Skipene er stor og,det er mye å finne på ombord.
gustav Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 google.no/flights!! Om sida er ny eller gammel vet jeg ikke noe om men kom over den nå nylig før vår siste tur, knallkult. Du får opp et verdenskart hvor du kan søke på flyreiser fra hvorsomhelst -eller omegn- til hvorsomhelst -eller omegn- og du ser alle ca prisene (fra masse søkemotorer) og så går du videre fra der eller andre mer spesifikke søkemotorer (som du seff sjekker opp mot hverandre). Kjempegøy å drømme deg bort når du vet ca fra hvor og når, men ikke vet hvor du skal Skriv fra København til f.eks Europa eller hvor dere ønsker og kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå