AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hei. ble skikkelig øm i eggstokkene rundt EL for ca 2 uker siden, og utfolden ble rennende. Hadde disse symptomene i ca 2 dager bare. Misstenkte at jeg hadde fått klamydia og dro og testet meg for det, skulle bli oppringt innen to uker om testen var positiv. Jeg har ikke fått noen telefon så den må ha vært negativ. Og nå ca 2 uker senere fikk jeg mensen, men jeg som til vanlig bruker den miste tampong størrelsen og blør ganske lite, har nå måtte bytte tampong ca hver andre time i snart 3 dager fordi jeg blør så kraftig. Kan dette være en tidlig spontanabort? Har lest at mange mister så tidlig at de ikke visste at de var blitt gravid. Misstenket at det er det som har skjedd til meg. Har ingen smerter. Anonymkode: aedb4...091 1
MapleSirup Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. ble skikkelig øm i eggstokkene rundt EL for ca 2 uker siden, og utfolden ble rennende. Hadde disse symptomene i ca 2 dager bare. Misstenkte at jeg hadde fått klamydia og dro og testet meg for det, skulle bli oppringt innen to uker om testen var positiv. Jeg har ikke fått noen telefon så den må ha vært negativ. Og nå ca 2 uker senere fikk jeg mensen, men jeg som til vanlig bruker den miste tampong størrelsen og blør ganske lite, har nå måtte bytte tampong ca hver andre time i snart 3 dager fordi jeg blør så kraftig. Kan dette være en tidlig spontanabort? Har lest at mange mister så tidlig at de ikke visste at de var blitt gravid. Misstenket at det er det som har skjedd til meg. Har ingen smerter. Anonymkode: aedb4...091 Mensen varierer i perioder av mange ulike årsaker. Jeg ville ikke brydd meg med å spekulere i om svangerskap var årsaken. Men i såfall ville det slått ut på en graviditetstest.
Pearl2.0 Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Det kan hende. Men det vil du vel aldri finne ut med mindre du tar en test nå og den slår ut positiv. Hvis den gjør det og du blør så mye som du sier, vil jeg nok tro at det er en spontanabort ❤
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Testet nå og den var blenda hvit... Var vel ikke en spontanabort likevell da, rart at det blør så mye synes jeg uansett Anonymkode: aedb4...091
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 jeg blødde ikke spesielt mye da jeg spontanaborterte, så mengden blod tror jeg er veldig relativ. Jeg hadde heller ikke vondt, men det (beklager ekle detaljer) kom ut litt klumper. Det var det som skilte det fra en vanlig mens for min del. Tror det er veldig individuelt hvordan det er... Anonymkode: 77522...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå