Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjorde dere det? 

Anonymkode: acbf1...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det dø ut mtp initiativ og kontakt hvis det er naturlig.  Hvis du blir konfrontert med det kan du jo si at ja det er kanskje ikke den beste måten å gjøre det på men føler at vi har mindre og mindre til felles eller at opplever ikke at vi har den kontakten som vi hadde før. Kommer Ann på årsak til bruddet. 

• Liker 1
Skrevet

Enten blokkerer jeg eller så lar jeg det dø ut. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjorde dere det? 

Noen ganger har det vært venner som ikke har holdt avtaler, andre ganger har det rett og slett ikke fungert. Noen ganger ville jeg latt det dø ut, men jeg mener det beste er nok å være ærlig selv om det sårer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var brutalt ærlig. Kanskje litt for mye, men det har bygget seg opp over et års tid hvor h*n har baksnakket meg utrolig mye. Jeg har fått greie på dette og har hintet om at jeg har visst om det men det har bare blitt verre. Nå har begeret rent over og jeg har fått nok. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lot det dø ut. Kanskje feigt, men orket ikke noe styr, da jeg hadde for mye på privaten, og orket ikke denne "venninnen" lengre som tappet meg for den lille energien jeg hadde..

Anonymkode: a959b...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Evilposelos skrev:

Enten blokkerer jeg eller så lar jeg det dø ut. 

19 timer siden, Evilposelos skrev:

Anonymkode: ce6d1...27d

AnonymBruker
Skrevet

Å la det dø ut er ikke så dumt. Hvis ting endrer seg kan man lettere ta opp tråden igjen enn hvis man har sittet og snakket om det og kanskje såret den andre.

Anonymkode: df6ed...e38

• Liker 1
Skrevet

Hvis vedkommende ikke har gjort noe galt men jeg bare føler at vennskapet ikke har noen hensikt, blir sliten av vedkommende så bare lar jeg det fade ut. Tar mindre kontakt.

Men hvis vedkommendr har gjort noe som jeg ser på som galt og det ikke går å rette opp i så bryter jeg tvert og kanskje litt brutalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier hvordan det et til den det gjelder, og brenner de broene jeg kan brenne. Det er nok ikke den smarteste måten å gjøre det på alltid, men det er bare slik jeg fungerer.

Anonymkode: 9b70b...ce2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa rett ut at hun trakk meg for energi. At jeg bare kjente at jeg ville droppe vennskapet. Det var ikke noe gøy, men bedre enn å skygge banen og droppe å ta tlf når hun ringer. Det hadde ikke funket med denne dama. 

Anonymkode: cb651...279

Skrevet

Konfrontert vedkomne med at jeg ønsker vedkomne all mulig lykke til i fremtiden, men det kanskje er best at vi ikke sees. 

AnonymBruker
Skrevet

Mår jeg var 14 ignorerte jeg de. Når jeg ble 30 lot jeg det dø ut.

Anonymkode: 33593...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Lot det dø ut. Dette var en venn der vennskapet hadde sluttet å smake, og hadde gjort det lenge, så toppet det seg da vedkommende sa noe helt ekstremt sårende. Sikkert ikke riktig måte å gjøre det på i mitt tilfelle men det kan jeg i så fall ta på min egen kappe.

Anonymkode: b62d9...374

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lot det dø ut. Dette var en venn der vennskapet hadde sluttet å smake, og hadde gjort det lenge, så toppet det seg da vedkommende sa noe helt ekstremt sårende. Sikkert ikke riktig måte å gjøre det på i mitt tilfelle men det kan jeg i så fall ta på min egen kappe.

Anonymkode: b62d9...374

Har vært i begge ender...

Jeg synes det er vanskelig å fades ut, men å bli fortalt i klartekst at jeg ikke er bra nok lenger er definitivt MYE verre. Når man fades ut, kan man i blant bli irritert på at vennen tar lite initiativ osv, men man "avvennes" gradvis, tar hintet, eller mister kanskje interessen selv. Skulle man treffe på hverandre, er det greit å slå av en prat, selv om en er litt såret, er ikke broene brent.

Når man får klar beskjed om at vennskapet er slutt, er det mye verre. Opplevde at en av mine nærmeste venninner sa at "vi har jo ikke så mye til felles lenger". Det tok noen år å komme over det.... 

Selv har jeg fadet ut en som egentlig var venninne av en venninne, som jeg egentlig aldri passet sammen med.

Anonymkode: 5182b...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...