Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Er det nokon som veit når dei nye brude-magasina kjem ut for sal?
Gullhår Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Kommer de ikke samtidig med alle andre ukeblader? Jeg har egentlig ikke peiling. Jeg kjøpte Mona Gruth sitt blad, men det var bortkastede penger. Halve bladet er fylt med reklame. Jeg anbefaler deg å heller gå på nettsiden til bladet Mitt Bryllup. Der står det mange gode og nyttige ting.
Hilde Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Bryllupsmagasinet har akkurat kommet med nytt nr. Om det er andre titler du lurer på kan jeg sjekke det for deg på mandag!
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #4 Skrevet 6. november 2004 Ditt Bryllup kommer ut en gang i året - i februar. De engelske og amerikanske (fås kjøpt på Narvesen) kommer ut ca annenhver måned.
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2004 #5 Skrevet 6. november 2004 Kjøpte det nye Bryllupsmagasinet i dag, jeg. De har det i hvertfall hos Narvesen og div. Coop-butikker. Vet ikke om det kommer ut til noen spesielle datoer. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå