AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hva er det beste? Er det kjedelig om kvinnen gir for mye av seg selv, og viser interesse? Skal jeg være mer mystisk og la han komme til meg? Skal jeg være tilgjengelig og vise at jeg vil ha han? Anonymkode: 38ff4...cc1
SlemUlv Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Det som føles mest naturlig for deg, er det beste.. du bør ikke forandre på hvem du er. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 6 minutter siden, kattepusen skrev: Det som føles mest naturlig for deg, er det beste.. du bør ikke forandre på hvem du er. Det som er mest naturlig for meg er å være nysgjerrig, gi komplimenter og si alt rett ut. Er det for mye for en mann? Anonymkode: 38ff4...cc1
Gjest EpleDrue Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Jeg mister fort interessen om ikke hun også stille spørsmål og virker interessert i å bli kjent med meg. Tenker er hun ikke interessert i å spørre meg om ting og mene noe i starten, hvorfor skal det endre seg med tiden?
Rootz Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Jeg liker når kvinner oppfører seg som 12år gamle jenter, det er søt. 1
SlemUlv Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er mest naturlig for meg er å være nysgjerrig, gi komplimenter og si alt rett ut. Er det for mye for en mann? Anonymkode: 38ff4...cc1 Det kommer helt an på mannen.. om det er for mye, er det kanskje ikke rett mann for deg Det finnes ikke et fasit svar på dette.. da alle er forskjellige! 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Hvorfor skal folk prøve å være mystisk? Jeg syntes det er helt turn off om en dame/jente leker hard to get. Enten syntes du han er tiltrekkende og du er interessert i han eller så ikke. Har aldri skjønt det greiene der. Jeg liker jenter som tørr å vise følelser og som tørr å vise når de liker en. Anonymkode: 5b6e5...a30 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er mest naturlig for meg er å være nysgjerrig, gi komplimenter og si alt rett ut. Er det for mye for en mann? Anonymkode: 38ff4...cc1 Personlig synes jeg det er fantastisk med mennesker som fortsatt klarer å være direkte og rasjonelle når det er emosjonell storm.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det beste? Er det kjedelig om kvinnen gir for mye av seg selv, og viser interesse? Skal jeg være mer mystisk og la han komme til meg? Skal jeg være tilgjengelig og vise at jeg vil ha han? Anonymkode: 38ff4...cc1 Slutt å tenke over det og vær deg selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 Menn liker å jage. Det er i deres DNA. Gir du deg for lett, vil han kaste deg bort. Vær "hard go get", men det er selvsagt viktig å være "hard to forget" også Anonymkode: 9c318...737 5
kalaush Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 Kvinner som er ærlige mot følelsene sine og viser tydelig interesse og går for det hun vil ha er svært sexy og uimotståelig. Kvinner som gjør seg kostbar er bare turn off!
WubWub Skrevet 2. juli 2016 #12 Skrevet 2. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn liker å jage. Det er i deres DNA. Gir du deg for lett, vil han kaste deg bort. Vær "hard go get", men det er selvsagt viktig å være "hard to forget" også Anonymkode: 9c318...737 Alt det her høres ut som en god plan om du ønsker at karen skal miste interessen å hoppe videre til noen andre som gir mer av seg selv og er litt mer engasjert
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #13 Skrevet 2. juli 2016 Jeg gir han ikke hele livshistorien min fra A til Å med en gang, og spør ikke etter andre treff om han er keen på barn snart liksom. Men bortsett fra det har jeg alltid vært meg selv, har aldri vært redd for å flørte, legge ann på og vise at jeg er interessert. Har fått de kjærestene jeg har villet ha, så tror ikke det har vært too much for de guttene i alle fall. Men jeg synes det er en ballansegang ifht. å virke klengete og desperat, og det å flørte og vise interesse. Anonymkode: cc37e...d48 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #14 Skrevet 2. juli 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Alt det her høres ut som en god plan om du ønsker at karen skal miste interessen å hoppe videre til noen andre som gir mer av seg selv og er litt mer engasjert ingen kjøper kua om de får melken gratis. Det er en grunn til at det finnes så mange tråder her inne med fortvilede jenter som ikke får kontakt med flørten etter at de har hatt sex. Menn mister interessen hvis de får jenta "for lett." Det er for øvrig pirrende for begge parter, tenker jeg, å gå og begjære den andre. Hvorfor hive seg uti det, da får man jo ingenting å glede seg til. Anonymkode: 9c318...737 1
Gjest Minesveiper Skrevet 2. juli 2016 #15 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Jeg kan bare snakke for meg selv, men liker jeg en dame er det ingenting som gjør meg mer glad enn at hun viser at hun bryr seg. "Hard to get" oppførsel gjør meg egentlig bare forvirret og utrygg. Endret 2. juli 2016 av Minesveiper
WubWub Skrevet 2. juli 2016 #16 Skrevet 2. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ingen kjøper kua om de får melken gratis. Det er en grunn til at det finnes så mange tråder her inne med fortvilede jenter som ikke får kontakt med flørten etter at de har hatt sex. Menn mister interessen hvis de får jenta "for lett." Det er for øvrig pirrende for begge parter, tenker jeg, å gå og begjære den andre. Hvorfor hive seg uti det, da får man jo ingenting å glede seg til. Anonymkode: 9c318...737 For det første så ser jeg ikke på kvinner som kuer men selvstendige voksne mennesker som burde ha lagt fra seg dating teknikkene fra 14 årsalderen. For det andre er ingen av gutta i tråden her enig med deg. Ellers så er jeg enig i at man bør vente litt med sex til man er bedre kjent og vet hvor man har hverandre Om det bare er en part som viser engasjement, interesse og driv i bli-kjent-fasen så vil de fleste trekke seg unna da hun viser at hun ikke er interessert. Skal man bygg et vennskap eller forhold så må man være to om det. Det kan ikke være en enveiskjøring. 1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 2. juli 2016 #17 Skrevet 2. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det beste? Er det kjedelig om kvinnen gir for mye av seg selv, og viser interesse? Skal jeg være mer mystisk og la han komme til meg? Skal jeg være tilgjengelig og vise at jeg vil ha han? Anonymkode: 38ff4...cc1 Det må være så slitsomt å skulle analysere absolutt alt man sier og gjør og å måtte veie hvert eneste ord på gullvekt når man treffer noen.. Slapp av, vær deg selv og ikke tenk så mye på hva som er "riktig" og "galt". Er kjemien der, så vil begge være interesserte i hverandre uansett. Flørt og le og kos deg, ikke la det bli et kunstig spill med veloverveide replikker. Menn er ikke huleboere med altoverskyggende drifter og jaktinstinkt, så de vil nok bli akkurat like nervøse, usikre og oppgitte over kvinner som spiller "hard to get" som vi blir av menn som gjør det samme, eller som ikke setter ord på tanker og følelser og lar oss vite hvor vi har de. Masse lykke til med datingen, TS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå