AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #21 Skrevet 2. juli 2016 @Arabella har fuglekasse utenfor kjøkkenvinduet. Anonymkode: ac513...8c3
Arabella Skrevet 2. juli 2016 #22 Skrevet 2. juli 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Arabella har fuglekasse utenfor kjøkkenvinduet. Anonymkode: ac513...8c3 Det har jeg nok ikke. Men mange slags fugler vekker meg med morgenkonsert ved 3-tiden. Først skrikende skjærer som har morgenmøte og krangler utenfor soveromsvinduet mitt, etterhvert forsvinner de, og småfuglene overtar med kvitter og triller. Endret 2. juli 2016 av Arabella 2
Gjest Ajax Skrevet 2. juli 2016 #23 Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser for meg @Cyrus med en pittbullterrier, i alle fall en kamphund-type. Anonymkode: cacbb...256 Den hadde ikke vart lenge i samme hus som denna karen
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #24 Skrevet 2. juli 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Det har jeg nok ikke. Men mange slags fugler vekker meg med morgenkonsert ved 3-tiden. Først skrikende skjærer som har morgenmøte og krangler, etterhvert forsvinner de, og småfuglene overtar med kvitter og triller. Det er så koselig med kvitrende småfugler Anonymkode: ac513...8c3
Arabella Skrevet 2. juli 2016 #25 Skrevet 2. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så koselig med kvitrende småfugler Anonymkode: ac513...8c3 Det er det.
Cathrine88 Skrevet 2. juli 2016 #26 Skrevet 2. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: @Cathrine88 har en liten løve. Rødbrun sjefete langhåret katt som tror den er stor. Den vil bli kalt for Deres majestet Anonymkode: 3a632...1b6 Han er ikke rødbrun, men ellers stemte det ganske godt. Han har til og med et kongelig navn. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Næhæhei hun er hundemenneske! Garantert! Hun har en golden og en labrador og de får lov å ligge i sofaen og sengen Anonymkode: 125a4...597 Jeg har hunder også, men rasene stemte ikke. 1
Cuntzilla Skrevet 2. juli 2016 #27 Skrevet 2. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det kunne være en morsom lek Hvis du gjetter hund er det ekstra artig hvis du gjetter rase eller hvertfall størrelse på hunden også. Jeg begynner! Jeg tror @WubWub har en liten hund. Pomeranier eller bichon frise. Jeg tror @Cuntzilla har en katt. En norsk skogkattjente som elsker Cuntzilla og hater alle som kommer på besøk Anonymkode: ac513...8c3 Haha Helt riktig at jeg er kattemenneske, en dag det passer bedre å ha dyr så skal jeg ha en perser som alltid ser dritsur ut. Hun skal hete Puscifer og være glad i kos og å skremme veskehunder. Jeg tror ikke @Yme har kjæledyr hjemme, men han har adoptert tre tapirer i Malaysia som heter Stein, Saks og Tapir. Han brevveksler en del med Stein. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #28 Skrevet 2. juli 2016 5 timer siden, EpleDrue skrev: Har ingen kjæledyr, dessverre. Hadde nok blitt en hund som er skikkelig kosete, som en bamse! Er du en kosebamse? Anonymkode: f2ecc...714
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #29 Skrevet 3. juli 2016 20 timer siden, EpleDrue skrev: Ser for meg @Mysticgirl eier en Chihuahua. Feil 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser for meg hun eier en stor hund Schæferhund eller rottweiler! Anonymkode: ac513...8c3 Rett Ingen av de da, men en stor muskuløs hund
Gjest EpleDrue Skrevet 3. juli 2016 #30 Skrevet 3. juli 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du en kosebamse? Anonymkode: f2ecc...714 Helt ærlig er jeg nok for tynn og pelsløs til å være en ekte kosebamse. Elsker kos da, derfor er jeg en koselangbein! 5 timer siden, Mysticgirl skrev: Feil Rett Ingen av de da, men en stor muskuløs hund Var sikker på du hadde veskehund! Kan egentlig se for meg deg men en skikkelig stor hund også. Som helt klart elsker fotballer
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #31 Skrevet 3. juli 2016 5 timer siden, EpleDrue skrev: Helt ærlig er jeg nok for tynn og pelsløs til å være en ekte kosebamse. Elsker kos da, derfor er jeg en koselangbein! Var sikker på du hadde veskehund! Kan egentlig se for meg deg men en skikkelig stor hund også. Som helt klart elsker fotballer Ja fotball er digg å løpe etter , beste den vet. Pinner er også morsomme da
Yme Skrevet 3. juli 2016 #32 Skrevet 3. juli 2016 Den 02.07.2016 at 23.13, Cuntzilla skrev: Jeg tror ikke @Yme har kjæledyr hjemme, men han har adoptert tre tapirer i Malaysia som heter Stein, Saks og Tapir. Han brevveksler en del med Stein. Du overvurderer meg litt der, min gode mann... Har aldri vært noe god i Stein, saks, papir, så det er dessverre Saks jeg brevveksler med. 51-0 til han, for å si det på den måten Den 02.07.2016 at 16.38, Cyrus skrev: @Yme har en gullfisk som han fortsatt ikke har tapt mot i stirreleken. Det er en pågående kamp, så jeg har ikke vunnet heller. Om folk vil sette opp noe betting, er det vare å kjøre på.
FruKG Skrevet 4. juli 2016 #33 Skrevet 4. juli 2016 Den 2.7.2016 at 20.01, AnonymBruker skrev: @FruKG har en kamel @Katten.2.0 har en grevling i taket Anonymkode: cacbb...256 Ha ha Ja jeg har en stor kamel, men jeg har bare tåa dens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå