Gå til innhold

Dr martens - ok til bruk på jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett etter noen klassiske svarte ankelboots til en stund, hovedsaklig til bruk på jobb, men finner ingen jeg liker. Vurderer å kjøpe semskede dr martens. Vil dette kunne fungere til bruk på en kontorjobb med kundebehandling type NAV/BV eller blir det helt feil?  

Anonymkode: e5026...0c4

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunhands
Skrevet

Jeg har ikke noe kundebehandling, men jeg er i en del møter med ulike samarbeidspartnere osv. Jeg bruker den vanlige klassiske  typen Doc Martens som vintersko.

Skrevet

Synes det er innafor. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da går jeg for det :) Det er forresten snakk om denne modellen, bare med svart såle. Synes den ser litt mer nøytral ut enn de vanlige. 

dr martens.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det blir litt for tøft.  Spørs på resten av stilen din. 

Anonymkode: 459dc...168

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Nå ble jeg usikker igjen. Jeg har en ganske ren stil med jeans og t-skjorter, skreddersydde skjorter og ullgensere i svart, hvitt og grått, men med noen mer røffe elementer i form av f.eks naglesko og skinnjakke. Er opptatt av gode materialer og bruker stort sett ull, silke og bomull. Jeg tenker f.eks å bruke skoene til fine jeans og en skreddersydd hvit skjorte. 

Skrevet

Hvis du ikke sitter i forenden så kan du vel gå i hva du vil.

Gjest Sisti
Skrevet

Syns også det er veldig innafor. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer ihvertfall til å holde deg varm og god på føttene nå i sommermånedene fremover. Hadde nok satset på noe som er litt mer sommerlig og heller kjøpt de til vinteren.

Anonymkode: 7a162...fa5

• Liker 3
Gjest lipgloss
Skrevet

syns også disse vare fine, men hadde kjøpt dem uten for :) blir nok litt varmt med for på sommer.

Når vinter kommer kan du bare ha litt tykke sokker i dem uten for.

Skrevet

De der kan du fint bruke. De var kjempefine.

Har møtt en del kundebehandlere i min tid, men skotøyet har jeg sjelden fått med meg. For meg må de gjerne gå i pysj, bare de kan jobben sin 😊

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. De er tenkt hovedsaklig til høst/vinterbruk, men jeg tar med meg tipset om å kjøpe uten for og ha sokker i. Da kan de jo brukes hele året. Jeg kan legge til at jeg er mer behandler enn kundebehandler og det er helt nødvendig i min jobb å ha nøytrale klær som ikke trekker oppmerksomhet. Jeg synes selv at disse var ganske nøytrale da, men var litt usikker.

Skrevet

Aner ikke åssen kleskodex du har på jobben, men jeg bruker militærstøvler M77 på jobb om vinteren i matbutikk. Ingen bryr seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på kontor med litt resepsjonarbeid. Tok "kleskode" seriøst i begynnelsen, men skjønte ganske fort at dette ikke var noen big deal da en jente kom på jobb i en neonrød fløyels joggedress. Doc Martens er nok helt ok! :ler:

Anonymkode: 97d3b...5f2

AnonymBruker
Skrevet

De er absolutt nøytrale, så akkurat det aspektet trenger du ikke å bekymre deg for. Det eneste jeg tenker er at de er litt røffe slik som en annen nevner, men det er nok ikke et problem det heller. :)

Anonymkode: b21cf...114

Skrevet

Helt ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...