LongGone123 Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Ja, overskriften sier vel det meste. Vi skal på sydentur i 14 dager og jeg forbereder pakkingen. Forrige unge brukte vi engangs badebleier, men nå lurer jeg på disse baby badebuksene (eksempel; nappy badebukse). Da slipper man å kjøpe inn ørten bleier, samt frakte disse nedover (tar ikke sjansen på at vi får tak i riktig strl dit vi skal). Hva er deres erfaring med badebukse, er de tette? Noen uheldige hendelser? 😁 Jeg er livredd for at det plutselig lekker ut, da graver jeg hodet mitt ned i sanden. Vil selvsagt sjekke baby innimellom, men uhell kan skje. Hva gjorde dere? Og ikke minst, har dere noen tips til gode badebukser? Rekker ikke bestille pr. nett, så må kunne kjøpes i butikk. Bor i Oslo, så har endel muligheter rundt oss. Tusen takk for deres hjelp!
Ruthven Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Aldri hatt noen uhell med badebleier i tøy, de sitter godt rundt liv og lår. Men kan være kjekt å ha to, hvis barnet skulle bæsje i en så har du en i reserve mens du vasker den andre. Bæreglede i Wesselsgt 8 (stikkvei fra Ullevålsveien, ved Vår Frelsers gravlund) har godt utvalg. Jeg har vært veldig fornøyd med badebleiene fra ImseVimse, vi hadde de i flere størrelser. 1
Mmmwhatever Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Har prøvd flere merker med badebukser, har vært fornøyd med alle. Ingen "uheldige hendelser." 😃 Enig i at det er lurt å ha to.
Biloba Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Vi brukte badebleie på vår, som kun badet i eget oppblåsbart basseng. Babyen hadde avføring, og jeg kunne se litt siving av tynn avføring over bleiekanten. Så kanskje badebukser er bedre?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Ulempen er dersom barnet får skikkelig avføring i bleia/buksa. Da er det mye enklere å bare ta av og kaste engangsbleia enn å måtte styre med å få bort bæsj og vaske badebuksebleia. Jeg tror jeg ville satset på både badebuksebleie og engangbadesbleier. Såørs jo og litt hvor gammelt barnet er? Anonymkode: 9a210...b09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå