Polly Ester Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Jeg har tenkt til å få prøvd DVD-brenneren min, og bruker overnet/edonkey (tror det er det det heter) og tenkte jeg ville laste ned filmer... Men, hjernen er tom... noen gode forslag til filmer jeg kan lete etter og laste ned?
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Hva med Disney/Pixar filmer? De er alltid bra! Finding Nemo, Shrek, Istid osv...
leslie Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 hei! skal prøve å komme med noen ideer jeg, er jo ikke sikkert du ølikr min type filmer men;) av de gode koslige som passer til alle tider liker jeg: løvenes kong 1 istid pocahontas skjønnheten og udyret oppdrag nemo så inn i de komiske,ungdommelige rekker: ten things i hate about u scary movie dum og dummere dirty dancing dude wheres my car romeo and juliet jalla jalla little nicky grease bridgets jones dagbok de skremmende men gode filmene: i know what you did last summer motorsagmassakeren halloween valentine the eye from hell romantiske: when a man loves a woman sweet november home sweet home angel eyes titanic what a woman want armageddon ellers filmene: last sumarai passion of the christ troja matrix independence day ali 8 mile coctail we were soldiers x men 40 days and 40 nights det var det jeg kom på hvertfall, om du ikke liker noen av disse kanskje det setter i gang et tankespill så husker du noen;)
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #4 Skrevet 6. november 2004 Dune, av David Lynch. Ellers kan du prøve å ta ned The joy luck club, eller Lykke og glede, som den heter på norsk.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #5 Skrevet 6. november 2004 Jonny Vang Jalla Jalla Dumb & Dumber Forrest Gump Gothica Happy Gilmore Edward Scissorhands The Crow Girl, Interrupted The green mile Eyes wide shut Troy The Gladiator The shining Donnie Darko Schindler's list Catwoman Er i allefall mine favorittfilmer
waco Skrevet 6. november 2004 #6 Skrevet 6. november 2004 Jeg har tenkt til å få prøvd DVD-brenneren min, og bruker overnet/edonkey (tror det er det det heter) og tenkte jeg ville laste ned filmer... Men, hjernen er tom... noen gode forslag til filmer jeg kan lete etter og laste ned? Har du ikke sett City Of God, så må du se den.... Det er vel kanskje den beste filmen jeg har sett i det siste...
Milo Minderbinder Skrevet 6. november 2004 #7 Skrevet 6. november 2004 Prophecy Prophecy 2 Prophecy 3 Christopher Walken er ALDELES fantastisk i dem, og filmene er noe med det kuleste jeg har sett....
Polly Ester Skrevet 6. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2004 Tusen takk for masse tips alle sammen :-) Mange av disse filmene har jeg allerede (kjøpt helt ærlig i butikken...) Og noen var helt nye for meg som jeg vil prøve ut.. Men, waco; linken din viste til var en "page not found" - så jeg fikk ikke lest om filmen du anbefalte. Men, skal se igjennom listen og surfe litt rundt etter filmer i morgen. Takk igjen :-)
waco Skrevet 6. november 2004 #9 Skrevet 6. november 2004 Prøve igjen... si ifra hvis du ser filmen...
Polly Ester Skrevet 6. november 2004 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2004 Den kom fram på den linken... Har aldri hørt om den, men takk for tipset. Skal se om jeg finner den på edonkey i morgen... Takk.
waco Skrevet 6. november 2004 #11 Skrevet 6. november 2004 Hei fant hjemmesiden! sjekk ut traileren.. http://cidadededeus.globo.com/
waco Skrevet 6. november 2004 #12 Skrevet 6. november 2004 eeeh, den er fra brasil så den er på portugisisk, - jeg foreslår at du laster ned med engelsk tekst, evnt laster ned teksten i tillegg.... jeg har sett den med svensk tekst og det var ikke helt det samme,
Christy Skrevet 7. november 2004 #13 Skrevet 7. november 2004 Lost in translation Collateral The notebook Gothika The terminal Along came polly Alle disse filmene har jeg lastet ned og syntes de var bra. Eller ta en titt her www.apple.com/trailers/
Superlammet Skrevet 8. november 2004 #14 Skrevet 8. november 2004 En ganske så unik film: Equlibrium. Ellers var de fleste andre jeg ville anbefalt allerede nevnt så det får klare seg med en;)
Gjest Aurélie Skrevet 8. november 2004 #15 Skrevet 8. november 2004 Anbefaler filmen Shine, den var skikkelig rørende. Lenge siden jeg har sett en film som traff såpass sterkt. Handlingen er sentrert rundt en ung gutt med et utrolig talent for pianospilling. Dessverre er faren hans preget av endel hemninger og tanker om at familien må holdes sammen for enhver pris, slik at sønnen ikke får reise ut i verden og skaffe seg videre utdannelse med farens velsignelse. Resultatet er at de bryter båndene og gutten må klare seg selv. Så blir han plutselig syk, får diagnosen schizofreni..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå