Gå til innhold

Drømmer at jeg har sex med andre enn min samboer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg elsker min samboer over alt, og har det kjempe bra med han. Vi har vært sammen i 6 år, og jeg kunne aldri ha tenkt meg noen andre enn han. Vi har et kjempe bra sexliv osv også.. 

Til problemet.. I det siste to ukene så har jeg drømt om natten at jeg har sex med andre menn, det er som regel menn jeg har vært betatt av for flere år siden (før jeg møtte min samboer) eller så er det menn som jeg har ligget med tidligere.. Dette skjer HVER natt! I ca 14 dager... Hva skjer?? Noen som har opplevd det samme? Jeg føler meg ekkel som drømmer om andre menn og meg på den måten, når den eneste for meg er samboeren min. 

Anonymkode: 32d59...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer er drømmer. Hverken kan vi kontrollere hva vi drømmer, eller skal vi tillegge drømmer betydning. 

I drømme gjør vi masse rart som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke det man drømmer, eller drømmer det man er. Du er deg selv og du drømmer. Drøm søtt. 

Der, det er det mest poetiske jeg har skrevet på lenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edorf
Den 2.7.2016 at 9.28, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg elsker min samboer over alt, og har det kjempe bra med han. Vi har vært sammen i 6 år, og jeg kunne aldri ha tenkt meg noen andre enn han. Vi har et kjempe bra sexliv osv også.. 

Til problemet.. I det siste to ukene så har jeg drømt om natten at jeg har sex med andre menn, det er som regel menn jeg har vært betatt av for flere år siden (før jeg møtte min samboer) eller så er det menn som jeg har ligget med tidligere.. Dette skjer HVER natt! I ca 14 dager... Hva skjer?? Noen som har opplevd det samme? Jeg føler meg ekkel som drømmer om andre menn og meg på den måten, når den eneste for meg er samboeren min. 

Anonymkode: 32d59...aa3

Det blir sagt at ein skal notere ned sine nattdrømmer umiddelbart etter at ein våkner...Kanskje er du av dem som også går rundt og dagdrømmer om andre menn du ser som er tiltrekkende.....Det hevdes at folk flest tenker sex mange ganger i løpet at en dag,men selvsagt ikkje noko ein går rundt å prater om til venner og bekjente...Du er nok ikkje alene om å ha det slik,men noe dei fleste ikkje setter ord på,og ønsker å avsløre overfor m.a. samboer /ektefelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke unormalt å drømme om at man har sex med andre enn sin partner..det kan være sex med en kjendis, sex med tidligere partnere, sex med flere, osv osv. Sex i en drøm betyr som regel ikke at man ønsker dette i det virkelige liv. Man må som regel se på andre symboler i drømmen for å tolke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...