Gå til innhold

kløne i sengen....?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er en voksen jente (litt over 30) som føler jeg er så klønete i sengen. Spesielt når jeg skal være øverst. Det fører til at jeg bare blir stresset og ukontsentrert, tenker kun teknikk og egentlig blir helt låst. Tips noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tamtara

Jøss. Kan du ikke bare bevege deg slik det er godt for deg, da?? Du må da vel vite/kjenne hva som er godt å gjøre når du har sex? Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg, ikke så god på å være øverst selv jeg. :ler:

Gjør ikke noe det, masse andre stillinger man kan bli veeeeeeeeldig god på da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Hvordan er forholdet til han som ligger under deg, da? Det er jo viktig å ha god kommunikasjon/ trygghet for å føle seg ålreit selv.

Ikke la de psyke ut av de som Jøss'er deg... Skal det liksom hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ganske så nytt forhold egentlig, men han er jo en super elsker. Er ikke helt uerfaren selv, men har aldri helt følt jeg har kontroll på å være øverst. Kan jo ikke bare droppe det vel, er ikke det egoistisk?

Til den første som svarte: Har du ikke noe bedre å komme med så la det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffegjesten

Tid og tillit hjelper. Kombinert med litt åpenhet. Har du en partner som er glad i deg ordner det meste seg. Hvis jeg har skjønt deg riktig er jo forholdet nokså nytt og når dere blir litt mer "vant" til hverandre er det mange ting som retter seg - ofte får man "flere lyster" til å gjøre ting også. Kona synes det noen ganger er ok å være øverst - hun kan se meg bedre - og "styre prosessen" litt mer. Hvorfor SKAL du være øverst? Det kan jo komme av seg selv etterhvert også? Det er slett ikke alltid det er slik - det viktige er jo å gjøre det du føler for. Antagelig føler du for å gjøre mer etterhvert, når du blir tryggere på kjæresten din og han deg. Lureste du kan gjøre er slapp av, ta deg/dere tid og kos dere og la ting utvikle seg. Da er mye gjort og du/dere kommer til å få det ganske så fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med å være på toppen som blir vanskelig? Er det uvant, ubekvem stilling, blir du sliten, finner ikke en rytme som fungerer?Prøv å bryte det ned til hva som er vanskelig og ta det gradvis. Er det vanskelig med den vanlige "opp-og-ned", prøv å forandre fotstilling eller gå over til " fram-og-tilbake" i steden.( noe som forøvrig er bare så digg.... :sjarmor: ) Har du snakket med han om det? Menn er faktisk ganske så forståelsesfulle innemellom, kanskje han kan bidra? Bare det å snakke om det kan gjøre det enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tamtara

Til den første som svarte: Har du ikke noe bedre å komme med så la det være.

:o :o :o Makan til kommentar!

Hva var galt med det jeg skrev?

Du skrev at du bare tenkte teknikk, slik at det låste seg. Da kan det ikke være galt å foreslå at du glemmer teknikken, og heller føler/prøver deg fram til et bevegelsesmønster som gir deg nytelse, uten å tenke på teknikk og hans nytelse akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jøss. Kan du ikke bare bevege deg slik det er godt for deg, da?? Du må da vel vite/kjenne hva som er godt å gjøre når du har sex? Verre er det ikke.

Du kunne vel spart deg for den "jøss'en" der :roll:

Men svar til hovedinnlegger: Bare ta deg god tid, finn ut i samarbeid med partneren hva dere liker og hvordan du kan bevege deg for at det skal bli best for både han og deg. Når du får skryt som "sånn du beveger deg nå er deilig" vil du føler deg bedre i senga og mindre klønete.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grobian

Jeg forstod det slik at "tamtara" prøvde å bidra med råd utfra egne erfaringer. Da er det trist at hun skal få juling.

Jeg tolker hennes "Jøss" som noe i likhet med en slik smiley :o , og det må da være lov å sperre øynene opp, hvis folk ikke sammen kan klare bli fortrolige med ulike stillinger, slik alle andre har gjort når de gjennom årene skaffer seg erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er like mange jenter som føler seg klønete i ridestillingen som så mangen jenter som ikke forstår hva som er problemet der..

Jeg følte meg ganske teit selv i begynnelsen..en må liksom finne rytmen med partneren og sånt..

-men hvis du bare gjør det sånn opp og ned sånn at du syns at det er kanongodt så tror jeg han under deg vil digge det like mye som deg!han vil jo egentlig bare nyte synet av deg opp på han og at du har det godt med hans utstyr,...hehe...

Bare slipp hemningene løs du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så nytt forhold egentlig, men han er jo en super elsker. Er ikke helt uerfaren selv, men har aldri helt følt jeg har kontroll på å være øverst. Kan jo ikke bare droppe det vel, er ikke det egoistisk?

Jo du kan droppe det. Jeg liker ikke å være øverst, og selvom sambo syns det er digg så får jeg det ikke til. Dette har vi snakka mye om og han vet hvordan jeg har det. Ikke plager det oss heller. Nettopp fordi vi har snakka om det. Og forresten så finnes det utallige andre GODE stillinger!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trodde jeg var "den eneste" som føler meg klønete øverst jeg. Godt å se at vi er flere føler meg mer og mer normal etter mer jeg leser på dette forumet)

Føler at jeg ikke får til rette rytmen, og får dessuten ganske fort krampe i lårene..Mest tror jeg det kommer av liten "selvtillit" i denne stillingen. Følte det var mislykka en gang, og da får man jo litt prestasjonsangst neste gang. Og med prestasjonsangst blir ingenting vellykket. Når jeg derimot har drukket litt, føler jeg meg litt mer modig og uten hemninger, og da fungerer denne stillingen bedre.

Har dessverre ikke så mange tips, men det som hjalp tidligere var at min eks holdt meg hardt rundt livet og var med å "styrte showet" og ikke minst støttet meg opp slik at jeg ikke ble sliten. Anbefaler dere menn å prøve dette når dere ser at dama sliter litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg stortrives øverst når jeg sitter på kne. Sitter jeg på huk blir det bare tull, blir fort sliten, mister rytmen med mer. På kne går alt så meget bedre. Hvis han i tillegg ligger på et teppe på gulvet er det strålende (da får jeg enda bedre kontroll i og med at jeg slipper å ta hensyn til svikt og fjæring i madrassen) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

På kne er supert :sjarmor: Prøv å få penisen til å berøre skjede veggen foran, de e deili! Men en ting som hjelper veldi bra til å begynne med er å sette seg på kne med ryggen til han, så kan du ta litt sånn på deg selv og alt, er ikke så lett å bli forlegen da :) Tipper på at han vil digge den utsikten å :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...