AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hadde sex med ei (doggystyle) og med vilje "tok jeg feil" av vagina og rumpehull fordi jeg ville kjenne hvordan det føltes med analt samleie. Hadde den inne i noen få sek før hun gjorde meg oppmerksom på at jeg var i feil hull, hvorpå jeg trakk meg ut med en gang. Hun ble sur etterpå og jeg unnskyldte meg at det var et hendelig uhell. Vi bare begge drita fulle. Anonymkode: d1217...16e
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Går det an å "ta feil hull" sånn uten at hun skriker ut veggene da? Analsex er jo veldig smertefullt dersom hun ikke er varmet opp og man bruker endel glidemiddel. Hvordan fikk du til dette TS? "Hun gjorde deg oppmerksom på".....??
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Nei, hun ville jo ha sex, men du kunne jo vært litt smartere da Anonymkode: bc057...3a8
Everios Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Om du bommet på hull i doggystyle ville hun ikke "gjort deg oppmerksom" på at du var feil. Om du drømmer om anal med ei jente, hvorfor ikke spørre henne da? Mange som er med på det, men det skal gjøres riktig
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Hun hadde et ekstra stort rumpehull. I tillegg var penisen min godt innsmurt med fittesaft. Den glei rimelig smood inn. I tillegg var hun drita full. Kanskje derfor? Ts Anonymkode: d1217...16e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Haha, enten har ts en mikropenis, eller så er dette et trolleinnlegg. Det er ikke bare å putte penis inn i rumpa ut av det blå, da hadde hun hoppet fremover og skreket i smerte. Det er faktisk helt sykt vondt å få noe inn i rumpa uten oppvarming!! Gjør vondt lenge etterpå også. Er ikke snakk om den liten: " eh, du asså, du er lizzom i feil hull nå asså, lizzom..." Mest sannsynligvis en går liten guttevalp, som fantaserer om å ha sex med en jente og da henne i rumpa. Anonymkode: f2003...f1e 2
ajarRun Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, enten har ts en mikropenis, eller så er dette et trolleinnlegg. Det er ikke bare å putte penis inn i rumpa ut av det blå, da hadde hun hoppet fremover og skreket i smerte. Det er faktisk helt sykt vondt å få noe inn i rumpa uten oppvarming!! Gjør vondt lenge etterpå også. Er ikke snakk om den liten: " eh, du asså, du er lizzom i feil hull nå asså, lizzom..." Mest sannsynligvis en går liten guttevalp, som fantaserer om å ha sex med en jente og da henne i rumpa. Anonymkode: f2003...f1e Ikke alle jenter er så hårsåre da. Min første kjæreste hadde ikke noe i mot analsex uten oppvarming.
Gjest summesumbi Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 Hvis jeg ikke tar feil var du klar over at du "tok feil" Så ja, synes det er et grovt overtramp. Det verste er at det virker som du godter deg litt. Veldig sleipt og kvalmt av deg.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 19 minutter siden, amativeReflection skrev: Ikke alle jenter er så hårsåre da. Min første kjæreste hadde ikke noe i mot analsex uten oppvarming. Så du bare stappet penisen din inn i full fart ut av det blå, uten noe form for glidemiddel, nei det tror jeg ikke på. Jeg er ikke spesielt hårsår av meg, elsker røff sex, og tenner veldig på smerte under sex, men analsex uten at han tar den forsiktig litt og litt inn er ikke mulig. Oppvarming betyr ikke nødvendigvis at du skal stikke en og en finger inn i timesvis. Uansett høres ts veldig lite erfaren/seriøs ut. Enten sitter han å fantaserer, eller så planlegger han å stikke penisen inn i feil hull på en jente, men er redd for at det kan telles som voldtekt, så han spør her først. Anonymkode: f2003...f1e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå