Gå til innhold

Han er med jentevenner, men ikke meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "driver litt" med en gutt nå. Vi har møttes noen ganger (som venner). Nå den siste tiden har ting endret seg litt. Virker som om vi begge vil mer og kjemien er super. Han tar ofte kontakt først (flere ganger om dagen) og bryr seg veldig om meg. Han trykker "liker" det meste jeg legger ut på sosiale medier. Jeg er 20år og han er 22år. Han var en beskjent fra vgs, men for ca ett år siden fikk vi bedre kontakt gjennom felles venner. Da hadde han kjæreste men det ble slutt mellom de noen mnd senere.

Men han vil sjeldent møtes. Som om han blir nervøs eller noe. De gangene jeg har vært med han har han vært veldig gira på å møtes, helt til ca. 5 min før. Da begynner han og nøle litt men jeg får "overtalt" han. Så er han litt stille og sjenert i starten, men etter hvert blir han veldig åpen og avslappet! Han vil ikke reise hjem med det første heller. Men når jeg spør nå sier han aldri direkte nei, men han har en "unnskyldning" noen ganger. Hender han hinter bittelitt til å møtes da han sender en snapchat av bilen i nærheten av her jeg bor og skriver at han lurer på hva han skal finne på, men han spør ikke direkte "vil du være med?". Han møtte pappaen min på butikken for noen dager siden og da hadde han hilst på pappaen min og vært kjempe blid. Pappaen min visste ikke hvem han var :fnise:

Så var det en stor fest forje helg (utendørs med musikk, biler, etc). Han visste ikke at jeg skulle dit men jeg sendte han en snapchat da jeg var der. Han spurte ikke om vi skulle møtes.. Lurte på hva han drev med og han svarte at han var med "Ida" (la oss kalle henne Ida). Denne gutten og Ida er barndomsvenner så det er nok ikke noe mer der. Han vet at vi kjenner hverandre. Han skrev ikke noe mer om henne eller tok noen bilder av henne.

Kan det rett og slett være at han er litt usikker og blir nervøs? Det mangler ikke på interessen værtfall!

Anonymkode: ecd1a...da6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok, det gjaldt bare denne kvelden, at han hadde besøk av denne Ida? Da er det vel ikke noe å henge seg opp i.

Anonymkode: 58815...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...