Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #41 Del Skrevet 12. november 2004 Ikke for å skyte noen i foten, men en klegg kan ikke tolkes som et dyr. hehe Det var vel din egen fot du skjøt i her. Insekter er virvelløse dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. november 2004 #42 Del Skrevet 12. november 2004 hehe Det var vel din egen fot du skjøt i her. Insekter er virvelløse dyr. *Ouch* Poenget mitt var vel igrunn at insekter har ikke den samme kompliserte oppbygningen som det f.eks en gnager, eller fisk har og dermed ikke kan settes i denne sammenhengen. Men point taken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. november 2004 #43 Del Skrevet 12. november 2004 Poenget mitt var vel igrunn at insekter har ikke den samme kompliserte oppbygningen som det f.eks en gnager' date=' eller fisk har og dermed ikke kan settes i denne sammenhengen. [/quote'] Nemlig. Og en fisk er ikke like komplisert som en gnager, og en gnager er ikke like konplisert som en hund og en hund er ikke like komplisert som et menneske. Selv om alle er dyr. også menneskene. Så dermed blir det å si at dyr og mennersker har samme følelsesliv som å si at dyr og dyr har samme følelsesliv, noe som selvfølgelig er helt meningsløst siden det er forskjell på dyr og dyr. Men nå skal jeg skrive på oppgaven i stede for å kverulere. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. november 2004 #44 Del Skrevet 12. november 2004 And bingo was his name! Kos deg med oppgave og helgen! *vinke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå