AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Skal på min første økt på treningssenter i morgen, har aldri vært der før. På det forrige senteret jeg trente på var det ikke noe oppbevaringsmuligheter, så jeg hadde alltid lommebok og bilnøkkel med meg rundt i et lite handlenett sammen med håndkle og vannflaske. Pleier det å finnes oppbevaringsbokser, eller hvordan gjør man det med verdisaker? Anonymkode: 58027...f76
Erazor Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 De fleste treningssentere har låsbare skap. Kundene skaffer hengelås selv. Jeg anbefaler kodelås for å slippe nøkkel. 3
Ananas. Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Har det i skapet. Før jeg fikk surret meg til å kjøpe lås hadde jeg det i lommen på en treningsjakke jeg tok med meg fra apparat til apparat.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Jeg bruker å ha med lås og låse verdisaker inn i skapene Mine låser er med nøkkel så da hadde jeg den festet på en lenke som jeg enten hadde med meg, rundt hånden, rundt halsen, i lomma etc. Prøver å ha med meg minst mulig av verdisaker da. Helst bare mobil med treningskort og evt bankkort i dekselet visst jeg ville ha noe på vei hjem. Anonymkode: bb2a9...fe8 1
Cata Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Som regel er det låsbare skap der, og man har med hengelås selv. På det senteret jeg trener nå kan man leie skap, og det har jeg gjort. Der ligger sko og hansker permanent, og så legger jeg inn lommebok og nøkler når jeg trener.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Takk for svar! Funket fint med kodelås. Anonymkode: 58027...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå