AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Jeg har kort og pin kode på norsk tipping. Men aner ikke hvordan jeg spiller, jeg er litt redd for å spørre butikkansatte for jeg vil ikke ta opp tiden deres. Kan noen som jobber med dette beskrive trinn for trinn? Jeg har lyst på vanlig lotto og være med i nabolaget. Anonymkode: 82db0...132
Kala Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Du får levert ferdig utfylte, du sier rett og slett til de bak tippekassa at du skal ha en lotto. 1 ukers, eller 5 ukers. Ofte får du da spm om du vil ha med joker. Det er et spill til 20 kr hvor du spiller på de 5 bakerste tallene på tippekortet ditt. Eller så henter du deg en ufylt kupong og krysser av 7 tall i hvert rom eller rekker på kupongen. Også leverer den til de bak kassa for scanning. Ikke tenk på at du opptar tiden deres, det er jobben deres. Da slipper de å kjede seg fordi det er for rolig f.eks og de får muligheten til å selge varer. Om du vil spille nabolaget, så sier du det også. Det er ikke verre 😉
penny_ Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Er ikke det bare folk over 70 som kjøper lottokuponger på butikken? Du kan spille på norsk-tipping.no. 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Last ned norsk tipping appen mye enklere, og raskere
PaperFlower Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Jeg tipper på nett, mye enklere, kan gjøre det når jeg har tid, og jeg slipper å må komme med potensielle "dumme" spm. og lignende. Her er hjemmesiden. Du må lage deg en bruker og logge inn, men det tar ikke så lang tid. Du kan tippe på alt mulig rart der inne, de har til og med skrapelodd!
OPIgirl Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 7 timer siden, penny_ skrev: Er ikke det bare folk over 70 som kjøper lottokuponger på butikken? Du kan spille på norsk-tipping.no. Fordommer lenge leve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå