Gå til innhold

Hvordan spiller jeg lotto?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kort og pin kode på norsk tipping. Men aner ikke hvordan jeg spiller, jeg er litt redd for å spørre butikkansatte for jeg vil ikke ta opp tiden deres. Kan noen som jobber med dette beskrive trinn for trinn? Jeg har lyst på vanlig lotto og være med i nabolaget. :klo:

Anonymkode: 82db0...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får levert ferdig utfylte, du sier rett og slett til de bak tippekassa at du skal ha en lotto. 1 ukers, eller 5 ukers. Ofte får du da spm om du vil ha med joker. Det er et spill til 20 kr hvor du spiller på de 5 bakerste tallene på tippekortet ditt. Eller så henter du deg en ufylt kupong og krysser av 7 tall i hvert rom eller rekker på kupongen. Også leverer den til de bak kassa for scanning. Ikke tenk på at du opptar tiden deres, det er jobben deres. Da slipper de å kjede seg fordi det er for rolig f.eks og de får muligheten til å selge varer. Om du vil spille nabolaget, så sier du det også. Det er ikke verre 😉 

Gjest Edain
Skrevet

"Hei, jeg skal ha en Lotto og en nabolaget" :) 

Skrevet

Er ikke det bare folk over 70 som kjøper lottokuponger på butikken? Du kan spille på norsk-tipping.no.

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Last ned norsk tipping appen :) mye enklere, og raskere :) 

Skrevet

Jeg tipper på nett, mye enklere, kan gjøre det når jeg har tid, og jeg slipper å må komme med potensielle "dumme" spm. og lignende.

Her er hjemmesiden. Du må lage deg en bruker og logge inn, men det tar ikke så lang tid. :) Du kan tippe på alt mulig rart der inne, de har til og med skrapelodd!

Skrevet
7 timer siden, penny_ skrev:

Er ikke det bare folk over 70 som kjøper lottokuponger på butikken? Du kan spille på norsk-tipping.no.

Fordommer lenge leve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...