Gjest gjestekimmi Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 har noen sangteksten til ; "je veit ei lita jente"?? trenger den til en tale jeg skal holde! håper noen kan hjelpe!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #3 Skrevet 5. november 2004 tusen takk! det var raskt svart!
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 Kjappere enn lynet. Jeg skrev inn sangtittelen i den lille søkeboksen øverst til høyre på denne siden. Så valgte jeg søk i Kvasir - og der var den. Den lille søkeboksen bruker jeg ofte når jeg leter etter noe - både her i forumet og utenfor - og den er super!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #5 Skrevet 5. november 2004 jeg søkte på google jeg, men visste ikke helt om det var nynorsk, bokmål eller en dialekt.... men det var altså suverent. tenkte å begynne talen min til en venninne med å synge første verset av denne sangen. vi var små og hun bodde "nord i skogen" når vi ble kjent. spennende om stemmen og motet holder. evt kan jeg jo bare lese det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå